Skocz do zawartości

Unikalny test dla Gugla


stadko

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry. Mam pytanie dotyczące indeksacji unikalnego tekstu dla gugla - pokaże to na przykładzie.

 

Prowadzę sklep internetowy w którym staram się zamieszczać unikalne opisy produktów. Ofertę sklepu (produkty wraz z opisami) chciałbym wysyłać do różnych portali, porównywarek itp. Jakie najlepiej ustawić opóźnienie w wysyłce oferty do partnerów, aby gugle zaindeksował oferty najpierw w moim sklepie i uznał unikalny opis jako ofertę mojego sklepu? Czy jeśli będę wysyłał ofertę sklepu wraz z opisami produktów do partnerów np. po 14dniach po publikacji oferty w moim sklepie to wystarczy, aby gugle uznał unikalny opis jako wartość mojej domeny? Z góry dziękuje za podpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest bardzo prosty sposób, wystarczy przygotować dwa zestawy opisów produktów. Jeden na stronę, a drugi do wysyłania na inne serwisy. 

Firia.pl - Blog pasjonatki wszystkiego co związane ze zdrowiem, odżywianiem oraz psychologią
Każdy czasem potrzebuje pięknych życzeń i wierszyków na najróżniejsze okazje - https://zyczeniowo.pl/ 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

27 minut temu, okazwłoka napisał:

Przypadki wskazują, że Google niekoniecznie patrzy gdzie tekst był najpierw opublikowany/zaindeksowany.

 

Stety, niestety, ale prawda. Domena z większą mocą przeskoczy nawet tą, na której treść była opublikowana pierwotnie.

Pozycjonowanie Kraków - LinkJuice.pl

Wojciech Matuła, tel. 721 376 407

indeks parp 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, skream napisał:

 

Stety, niestety, ale prawda. Domena z większą mocą przeskoczy nawet tą, na której treść była opublikowana pierwotnie.

 

Czyli w przypadku gdy uruchamiam nową stronę, i tekst z opisu działalności wrzucam w opis w mediach społecznościowych, również narażam się na błąd? 

Sprawdź szeroką ofertę lakierów hybrydowych klasy premium: www.NOX-Nails.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 23.08.2017 o 22:43, Marudny napisał:

Czyli w przypadku gdy uruchamiam nową stronę, i tekst z opisu działalności wrzucam w opis w mediach społecznościowych, również narażam się na błąd?

A duży to jest problem, żeby napisać to trochę inaczej?

Ja tego bym aż tak bardzo nie przeceniał jednak. Znam strony, które mają wiele podstron, na których treści są bardzo podobne, różnią się detalami, a każda z nich jest wysoko przy wyszukiwaniu tychże właśnie detali.

Izolacje Natryskowe - Ocieplanie pianką Warszawa - Poddasza i stropy. 

https://docieplanie-poddaszy.pl/  a może wybierz sobie coś pożytecznego na https://szlabany24.pl 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 24.08.2017 o 23:15, Toto napisał:

Znam strony, które mają wiele podstron, na których treści są bardzo podobne, różnią się detalami, a każda z nich jest wysoko przy wyszukiwaniu tychże właśnie detali.

Przykład: chwilówki - miasto. Nazwa miasta to jedyna różnica pomiędzy tekstami i trzymają się wysoko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 26.08.2017 o 18:04, spametyczny napisał:

Przykład: chwilówki - miasto. Nazwa miasta to jedyna różnica pomiędzy tekstami i trzymają się wysoko.

Zwykle mają mocne zaplecze i setki linków przychodzących, taka branża... nie tylko unikalność tekstu ma tutaj znaczenie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności