Skocz do zawartości

Propozycje rozwoju LinkTak.pl


okazwłoka

Rekomendowane odpowiedzi

Dookoła się da - w grupie muszą być linki, usuwasz grupę (lista grup po prawej rozwijana lista usuń) a linki przejdą do bez grupy. Ale zdecydowanie powinno być prościej, na liście grup powinny na samym dole być wylistowane grupy bez linków. No i jakieś sortowanie grup by się przydało albo chociaż domyślnie alfabetycznie.

dymna.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Także zdecydowanie jestem za domyślnym sortowaniem alfabetycznym grup, łatwiej się będzie odnaleźć w obecnym chaosie przy sporej liczbie grup linkujących.

LaoHost - tani i niezawodny / dhosting.pl - dla stron o dużym ruchu, skalowalne zasoby z płatnością godzinową (link daje 5% rabatu) / spideric - genialny monitoring pozycji niezależny od sytuacji z proxy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@okazwłoka 

1. Czy poznamy jakieś konkrety lub chociaż wsepne plany na wdrożenie nowe funkcji "Artykuły sponsorowane"? Sam osobiście skorzystałbym z tej opcji zarówno jako wydawca jak i reklamodawca.

2. W jaki sposób można "złożyć wniosek" o zwiększenie ilości podstron z 100 do 200 ? Czy trzeba zrobić to poprzez priv czy będzie dostępny button umożliwiający wysłanie takiej prośby? Chciałbym złożyć wniosek dla domeny: 2794

Gotowe artykuły SEO dostępne od ręki!

ZAPRASZAM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Punktacja. Dla mnie zdecydowanie zbyt "rozstrzelona". Daję 100 przydzieleń określając rank 5 do 10. I okazuje się że może mnie to kosztować 1000 punktów ale może też kosztować 30K punktów. I jakoś tak patrząc po linkach zazwyczaj nie oceniam że link 30x droższy zadziała tak samo jak 30 linków z innych miejscówek. Według mnie powinno być bardziej "płasko" - np. od 1 do 100 pkt. Po raz kolejny siedzę i tnę najdroższe linki w niektórych projektach - okazuje się że na 20 przydzieleń mam 15 po 367 pkt..

2. W masowej edycji brakuje mi przełącznika "Usuwaj linki jeśli strony przestaną spełniać kryteria". 

dymna.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sortowanie grup będzie zrobione :) 

 

@soulfailer

 

1. Ogólnie artykuły sponsorowane chcę uruchomić tak szybko jak się da. Ale najważniejsza kwestia jeszcze nie jest dla mnie jasna: stawki za artykuły, Tak jak wcześniej było wspomniane reklamodawca płaciłby za rok z góry, a wydawca otrzymywałby wynagrodzenie w miesięcznych transzach, w razie przerwania publikacji odpowiednia część wracałaby do reklamodawcy.

Ale wysokość stawek jest tu zagadką - musi to być rozwiązanie systemowe, a nie takie, że każdy będzie sam ustalał stawkę.

Na razie założenie jest takie, że koszt publikacji będzie taki, jak standardowy koszt 3 linków. Ale czy reklamodawca będzie chciał zapłacić tyle w momencie, gdy jeszcze treści będzie musiał dostarczać?

2. Jeszcze się nie da, bo muszę przerobić skrypt, na razie wszystko jest zbiorowo ustawiane. Jak będzie wprowadzone to będzie przycisk do formularza.

 

@wedrowiec

1. Korzystaj śmiało z widełek punktowych przy definiowaniu linków.

2. Będzie Ci dane :)

Edytowane przez okazwłoka
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@wedrowiec z tym rozstrzeleniem punktowym - pod to zdecydowanie polecam widełki punktowe o które tak długo męczyłem autora, a warto było bo działa to genialnie. Zwłaszcza kiedy w każdym linku zaznaczysz pilnowanie parametrów i jak na razie zawsze system tego pilnuje bardzo dokładnie żonglując linkami tak bym nie dostał ani za drogich ani za tanich tam gdzie nie są potrzebne.

 

@okazwłoka cena publikacji jak za 3 linki dla mnie jest bardzo okej, to uczciwa myślę stawka za fakt że dostajesz niejako link na wyłączność na danej podstronie. Myślę jednak że trzeba by tutaj też podejść opcją widełek punktowych oraz rankowych w formularzu publikacji bo stawki wiadomo będą różne w zależności na jaką domenę (o jakim rank) artykuł trafi więc widełkami linkujący mógłby wygodnie też manewrować uzyskując to co chce. Można ew też dać przycisk który po kliknięciu na szybko przed publikacją poda liczbę domen spełniających podane kryteria z miejscem na artykuł, wtedy wiadomo od razu ile jeszcze można treści zamówić pod kolejne miejsca co może napędzić szybko nową funkcjonalność.

LaoHost - tani i niezawodny / dhosting.pl - dla stron o dużym ruchu, skalowalne zasoby z płatnością godzinową (link daje 5% rabatu) / spideric - genialny monitoring pozycji niezależny od sytuacji z proxy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie jeszcze do wydawców, czy nie będzie im przeszkadzała konieczność "ręcznego" dodawania takich treści do swoich stron. Choć z drugiej strony mają gwarancję na link na cały rok i gotową treść. 

 

Jeszcze kwestia samych artykułów. Tu też regulamin musi rozwiać wszystkie problemy dotyczące na przykład konieczności zdejmowania/niezdejmowania artykułu po wygaśnięciu czasu publikacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, okazwłoka napisał:

czy nie będzie im przeszkadzała konieczność "ręcznego" dodawania takich treści do swoich stron

O ile to nie będzie za kasę a za punkty to mi się nie będzie chciało w to bawić. Punktów mam aż nadto. Widać że system "utknął" rok temu, nie przybywa stron zapleczowych itd. czyli wynika z tego że wszyscy wydawcy mają "górkę" punktów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo system jest słabo promowany, ile %osób z branży wie, że jest "nowy" SWL albo że ten SWL nie gryzie? <1%? Jeśli dojdą linkujący, sytuacja się zmieni jak za dotknięciem różdżki Harrego Pottera. Zalogowałem się dzisiaj 1 raz, dobrze to wygląda.

 

Moje sugestie po 10 minutach:

 

- podgląd wiadomości w komunikatorze jak na klasycznym czacie, wiadomość pod wiadomością

- click area w sekcji kategorii, klikanie precyzyjne w checkboxy jest niewygodne w 2019 roku, będzie wyższy UX jeśli będzie można kliknąć w pole z nazwą a nie dokładnie w punkt

 

image.thumb.png.016f4bbd077105cfdd02ca5e3c4d625d.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sytuacja jest przeanalizowana dokładnie. Więcej informacji będzie w poniedziałek lub we wtorek.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 17.01.2019 o 18:51, Młynek napisał:

Widać że system "utknął" rok temu, nie przybywa stron zapleczowych itd. 

To jest wg mnie najpoważniejszy problem do rozwiązania. Brakuje nowych stron systemowych, bo nie jest zbyt opłacalne dodawanie nowych, mocnych domen (a i znalezienie takich solidnych pod rank10 to nie jest prosta sprawa więc wydawcy wolą rozwijać to co już dodali bo mniej zachodu a zysk punktowy podobny) - dlatego teraz od strony linkujących z włączoną opcją linkowania tylko z unikalnych domen w grupie bardzo szybko można zapełnić wolne sloty od np rank 7 w górę, a później machina staje w oczekiwaniu na puste sloty. Gdyby w tym roku system uzyskał znów tak lawinowe tempo dodawania nowych stron jak wcześniej to i linkujących a więc kupujących punkty by przybyło, koło się napędza.

  • Like 2

LaoHost - tani i niezawodny / dhosting.pl - dla stron o dużym ruchu, skalowalne zasoby z płatnością godzinową (link daje 5% rabatu) / spideric - genialny monitoring pozycji niezależny od sytuacji z proxy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Rainmaster napisał:

To jest wg mnie najpoważniejszy problem do rozwiązania. Brakuje nowych stron systemowych, bo nie jest zbyt opłacalne dodawanie nowych, mocnych domen (a i znalezienie takich solidnych pod rank10 to nie jest prosta sprawa więc wydawcy wolą rozwijać to co już dodali bo mniej zachodu a zysk punktowy podobny) - dlatego teraz od strony linkujących z włączoną opcją linkowania tylko z unikalnych domen w grupie bardzo szybko można zapełnić wolne sloty od np rank 7 w górę, a później machina staje w oczekiwaniu na puste sloty. Gdyby w tym roku system uzyskał znów tak lawinowe tempo dodawania nowych stron jak wcześniej to i linkujących a więc kupujących punkty by przybyło, koło się napędza.

Ale skoro są nadwyżki punktów u wydawców, to jak mają się pojawiać nowe zaplecza. Koło w tej sytuacji powinno chyba ruszyć przez ruch reklamodawców, popyt na punkty zainicjuje dalszą rozbudowę podaży czyli zaplecz. Nowe zaplecza mogą też powstawać z inwestycji reklamodawców. Obie sytuacje będą miały miejsce dopiero gdy system stanie się popularniejszy, 90% nowych agencyjek SEO itd. unika narzędzi jakimi są SWLe bo ich właściciele czy pracownicy naczytali się o content marketingu.

Edytowane przez Anmato
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności