Skocz do zawartości

Propozycje rozwoju LinkTak.pl


okazwłoka

Rekomendowane odpowiedzi

Masz rację, główny problem to brak zasobów w systemie. Robię test by pokazać jak sprawa wygląda i jak robić stronę, by wyciągnąć z niej dużo punktów i linków. Na razie  widać, że wystarczy zrobić stronę i linki przybywają, ale test dopiero się zaczął i nie wiadomo jak to będzie dalej, A problemem wydaje się być cena - 7 zł netto.

 

Ten błąd z przypisywaniem do tej samej strony jest marginalny w zakresie całego systemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Założenie testu oczywiście rozumiem, ale myślę że nie należy ceny rozumować teraz jako czynnik priorytetowy ale wypadkową sytuacji w systemie. Wolnych punktów jest nadmiar więc by cokolwiek sprzedać i złapać transakcję handlujący zaczęli konkurować ceną przez co mamy sytuację jaką mamy. Więc zamiast regulować w jakiś sposób bezpośrednio ceną minimalną co nigdy dobrze się nie kończy na wolnym rynku o czym ktoś wspomniał w innym temacie - to uderzyłbym w przyczynę którą, przynajmniej częściowo, wydaje mi się w dużym stopniu być właśnie wąskie gardło w postaci stojącej od dawna liczby unikalnych domen.

 

Wolne sloty jako takie się w systemie zawsze znajdą (bo skoro są wolne punkty to znaczy że są i sloty do obsadzenia) tyle że obstawiam na tych domenach linkujący link już dostali z danego projektu/grupy i linkowanie stoi. Oczywiście, równie dobrze każdy linkujący mógłby linkować jak popadnie - zrezygnować z przypisania tagów, kryterium min rank, kryterium punktowego czy właśnie wspomnianego kryterium unikalnych domen w grupie przez co momentalnie sloty zostaną obsadzone i ruszą transfery - ale przecież nie o to w seo chodzi by walić linkami skąd się da jak popadnie i każdy linkujący o tym wie.

LaoHost - tani i niezawodny / dhosting.pl - dla stron o dużym ruchu, skalowalne zasoby z płatnością godzinową (link daje 5% rabatu) / spideric - genialny monitoring pozycji niezależny od sytuacji z proxy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, okazwłoka napisał:

Ten błąd z przypisywaniem do tej samej strony jest marginalny w zakresie całego systemu.

Nie wiedziałem, że jest taki problem, dla wielu osób to ważny detal akurat w całej strategii pozycjonowania ale nie wiem czy dobrze zrozumiałem, 2 różne linki do 1 domeny na 1 podstronie? To nie błąd. Błędem będzie 2 różne linki do 1 podstrony na 1 podstronie.

 

I lepiej pisać jak w SS: URL, czyli 2 różne linki do 1 domeny na 1 podstronie? To nie błąd. Błędem będzie 2 różne linki do 1 URLa na 1 podstronie.

Edytowane przez Anmato
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teb błąd mam cały czas na uwadze, sprawdzałem kod już niejeden raz, ale gdzieś musi być luka przez którą czasem przedostają się takie linki. W ostateczności ustawię cykliczne czyszczenie takich przypadków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś precli było od trzęsienia. Takim DonLinkage (wcześniej DonPrecel) lub OmniAddem można było śmigać tysiące precli za darmochę. Wszystko poznikało, bo Googiel to wyciął. Kiedyś z mety szły bany, teraz idą filtry, bany rzadziej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Anmato napisał:

Rzeźnia, tzn.? Filtry?

Była fala filtrów ręcznych, generalnie wszystko co było "3 linki w treści" z automatu leciało do usunięcia a jak się nie dało zdjąć to bezwarunkowo do disavow - bez wnikania i oceny co gdzie i jak. 

dymna.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, wedrowiec napisał:

Była fala filtrów ręcznych, generalnie wszystko co było "3 linki w treści" z automatu leciało do usunięcia a jak się nie dało zdjąć to bezwarunkowo do disavow - bez wnikania i oceny co gdzie i jak. 

Nie, powody były inne. Ręczne leciały po 1. z automatu a nie "z palca", po 2. filtry szły za zły profil a nie konkretne domeny, dowodów na to mam wiele, np. po dołożeniu linków i nieusunięciu ani jednego, filtr był ściągany, rekord - 3 dni od zgłoszenia, wszyscy usuwali linki, kasowali katalogi i dawali nofollow :D a my pozycjonowaliśmy przez 2 lata prostym hakiem z URLami. Ale.. temat już nieaktualny. 

Edytowane przez Anmato
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wiadomo od dłuższego czasu jest problem z przybywaniem nowych domen do systemu. Sytuacja jest cały czas analizowana, każdy komentarz brany jest pod uwagę. 

 

Jest temat punktacji stron głównych. Według wielu opinii które słyszę, takie linki ze  stron głównych są za tanie i w sumie zgadzam się z tym.

Jest pomysł, żeby wydawca otrzymywał więcej punktów już za samą stronę główną. Oczywiście wtedy i koszt linka wzrósłby proporcjonalnie. Jak zwykle zmiany nie działałyby wstecz - czyli koszt linków na stronach głównych istniejących już w systemie nie zmieniłby się.

 

Co o tym myślicie?

Jeśli jest to dobry pomysł, to jakiej wielkości powinna to być zmiana tak, by nie odstraszyć od stron głównych linkujących, a jednocześnie zachęcić wydawców do zgłaszania nowych domen do systemu?

 

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@okazwłoka Jeśli podniesiesz cenę za link na stronie głównej to nie zmieni to wiele, coś może da, bo więcej pkt wydanych = więcej trzeba ich kupić/produkuje się ich z automatu więcej = więcej trzeba za nie zapłacić, czyli wydawca może zarobić odrobinę więcej, pytanie ile % więcej, czy to w ogóle gra warta świeczki. Powinieneś to przeliczyć na konkretnych liczbach z systemu i wtedy określić czy ma sens.

 

Ja mam inny pomysł, jakie jest wykorzystanie slotów na stronach rank poniżej 6? Z podziałem na strony główne i podstrony. Może likwidacja niskich ranków poprawi sytuację? Jeśli nikt lub prawie nikt nie linkuje na stronach z rank np. 0-5, które raczej nie są opłacalne również dla wydawców to może warto je po prostu zlikwidować? Z systemu zniknie duża pula pustych slotów, punktów też trochę poleci, ale chyba nie opłaca się nikomu przedłużać domen z najniższym rankiem?

Firia.pl - Blog pasjonatki wszystkiego co związane ze zdrowiem, odżywianiem oraz psychologią
Każdy czasem potrzebuje pięknych życzeń i wierszyków na najróżniejsze okazje - https://zyczeniowo.pl/ 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podniesienie kosztu linków na stronie głównej ma na celu zwiększenie opłacalności podpinania pod system nowych domen. Ma po prostu ruszyć sprawę podpinania nowych serwisów. Przy okazji też będą podpinane do nich podstrony - a o to chodzi, żeby zasoby systemu zwiększyły się - zarówno domeny jak i podstrony. W tym przypadku nie ma to co przeliczać, bo koszt na istniejących stronach byłby nieruszony - dotyczyłoby to przyszłych zasobów.

 

Obłożenie procentowe stron o ranku 0-5  jest większe niż tych 6-10.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Aleksiejs Twoja myśl na temat ciągu przyczynowo-skutkowego po podniesieniu ceny za link ze strony głównej ma sens, choć myślę że taki zabieg ma na celu głównie znacznie zwiększyć opłacalność dodawania nowych stron systemowych (a tym samym zwiększania puli unikalnych linków jakie możesz dostać) zamiast ciągłego dokładania podstron do już obecnych co jest standardem teraz, słowem tycia systemu w całościowy site: zamiast w oferowanie RD. Większa pula unikalnych domen spowoduje ruchy i przydzielenia w wielu projektach linkujących, czego nigdy nie zapewni dokładanie coraz to kolejnych podstron gdzie link z danej domeny linkujący już ma więc kolejnego nie chce i nie dostanie = stagnacja. Sęk w tym by odpowiednio wyważyć taką punktację stron głównych na tyle, by wydawcom ten wysiłek tworzenia nowych stron i łapania domen się opłacił/zwrócił z nawiązką. 

 

Natomiast pomysł likwidacji stron o niższym rank głupi nie jest jednak z punktu widzenia linkującego przyznaję, że i takie domeny się bardzo przydają gdy potrzeba tanich linków o neutralnych anchorach w dużej ilości. A dzięki temu że są ze stron o niskim rank to nie wchodzą mi w paradę z linkami ze stron o rank wyższym (na których mógłbym uzyskać też tani link a z innej podstrony droższy który by mi przepadł przez kryterium unikalności  domen w grupie). To dobra izolacja ale to tylko mój schemat linkowania i rzeczywiste zużycie takich tanich slotów w całym systemie może być całkiem inne.

 

W gruncie rzeczy myślę, że każdy pomysł w kierunku zwiększania liczby domen/stron w systemie należy rozważyć. Wydawcy czekają na przyjście wieloryba który wymiecie wszystkie punkty z rynku bez problemu (chociażby duża agencja) tylko po co takowy obecnie ma przychodzić jak nie ma na tyle zasobów (unikalnych domen) by mógł te setki tysięcy punktów przepalić.

Edytowane przez Rainmaster
  • Like 1

LaoHost - tani i niezawodny / dhosting.pl - dla stron o dużym ruchu, skalowalne zasoby z płatnością godzinową (link daje 5% rabatu) / spideric - genialny monitoring pozycji niezależny od sytuacji z proxy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności