Skocz do zawartości

Moj 1 mandat :D

AQQry

Rekomendowane odpowiedzi

Chco policja mnie wiele razy zatrzymywala za przekroczenie predkosci, przekracznie cieglaej lini, wyprzedzanie w niedozowloncyh miejscach itp.

to dzisiaj dostalem 1 mandat praktyyzcnie przed blokiem... za sporzywanie alkoholu w miejscu publicznym ... 100zł :D

:)

no to ramke bedzi trzeba kupic :D

:):P:rotfl:

ale za to polosiedla to widzialo :)

Pozdrawiam, (-;

www.topposition.pl - Top Position

tp468x60_banerrr.png

• Odpowiedzi 33
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
Chco policja mnie wiele razy zatrzymywala za przekroczenie predkosci, przekracznie cieglaej lini, wyprzedzanie w niedozowloncyh miejscach itp.
Jeżeli za to wszystko nie płaciłeś mandatów to nie ma się czym chwalić i jest to kelejny powód abym nie przestał nazywać policjantów "Patałachy".

Nie znam się na pozycjonowaniu, ja tu tylko zużywam transfer i miejsce w sql.

Roman Kluska ujawnia: nadchodzi INFLACYJNY ARMAGEDON!

Wielki Elektronik

to dzisiaj dostalem 1 mandat praktyyzcnie przed blokiem... za sporzywanie alkoholu w miejscu publicznym ... 100zł :)

gratulacje :)

U kobiety ważniejsze są oczy niż piersi - kobieta bez oczu wygląda gorzej.

Polecam montaż anten legionowo - najlepszy montaż i serwis anten.

wiesz jak na durnej autostradzie nagle masz ogranicznie do 80 z powodu szkod gorniczych raczej nie masz checi sie zatrzymywac z 1xx km/h ...

pzoatym zazywczaj lapali mnie ok 3-4 w nocy wiec moglem sobie pozwolic na cos wiecj.... i w innych miastach

(uwaga na policje w katowicach)

nie zmienia to faktu ze teraz bede bardziej sie ogladal, by uniknac tego typu sytuacji i nie mowie ze nie bede tego robil... bo w grucie rzeczy jednak za mlody jestem zeby byc pozadnym, bo wg mnie nie ma co siedziec w domu i tracic mlodosci...

a domyslasz sie (mam nadzieje) ze plany na przyszlosc mam, wiec nie jest tak zle :)

Pozdrawiam, (-;

tp468x60_banerrr.png