Skocz do zawartości

Etnostalgia - jak wypozycjonować

Etnostalgia

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Jestem studentem Uniwersytetu Śląskiego i twórcą projektu Etnostalgia.pl. Sklepik który działa pod tym adresem pojawił się w sieci w marcu tego roku. Z braku środków zacząłem pozycjonować sklepik samemu, bazując na wskazówkach osób które się tym zajmowały a także czerpiąc informacje z tego forum. Teraz jednak po raz pierwszy postanowiłem tu napisać i zapytać was, fachowców byście rzucili okiem na serwis i dali kilka wskazówek w jaki sposób podnieść wyniki w wyszukiwarkach. W chwili obecnej dodaję stronę do 5 katalogów co drugi dzień, mam też kilka banerów w internecie, czasem na jakimś forum umieszczam linka.

Proszę osoby które chciałyby podzielić się widzą o pomoc nowicjuszowi.

Tak prezentują się pozycje w google na pozycjonowane hasła:

Tychy maski prezenty rękodzieło Afryka

12.07.06 0 37 167 0 0

15.07.06 0 29 137 0 0

19.07.06 0 26 118 0 0

22.07.06 182 18 94 61 80

29.07.06 98 18 93 54 53

2.08.06 116 21 96 49 52

9.08.06 119 20 110 50 52

19.08.06 104 17 81 45 54

25.09.06 125 17 109 54 62

2.09.06 142 8 136 58 67

15.10.06 138 9 129 54 69

Niestety w ciągu ostatnich 2 miesięcy spadłem z pozycjami i zatrzymałem się na pewnym poziomie. Nie mam pojęcia co jest tego przyczyną i co dalej począć.

z pozdrowieniami

Grzesiek

www.etnostalgia.pl

ilość dodawanych linków do katalogów stanowczo za mała, frazy niektóre są bardzo mocno obsadzone, bez zaplecza nie dasz rady samymi katalogami, twórz zaplecze , linkuj to zaplecze z katalogów i z wymiany linków , zaplecze podłącz do sys wymiany linków i dawaj powera na strone docelową.

To są podstawy, które mozesz poznać czytając forum.

Przestałem olewać Skuteczne SEO . Zanim zapytasz gugla naucz się zadawać pytania ....

Moja  fotografia kulinarna  :D Jak Ciebie robią w ..... Wuja dowiesz się na seoinfo.edu.pl, Fu*k Google ......Ask me ....