Skocz do zawartości

FLC a linki z opisów kategorii


Glaciu

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie,

 

mam pytanie, wiele osób zaleca dodawanie linków wewnętrznych np. w opisach kategorii w sklepach internetowych, ale co z zasadą FLC? Czy dotyczy tylko linków zewnętrznych?

Przykładowo mam w menu link do kategorii x z anchorem a, który jest widoczny i pierwszy w kodzie na wszystkich podstronach sklepu, czy w takim razie dodawanie linku do tej kategorii z anchorem b ma sens(mamy w kodzie dwa linki, ale ten z anchorem a jest wyżej w kodzie)? Biorąc pod uwagę FLC link z menu pomoże rankować na frazę a, ale czy drugi link w opisie wesprze frazę b?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Linkowanie wewnętrzne staramy się stosować do zasobów głębszych niż kategoria (która jest dostępna z każdej podstrony serwisu - ona ma dobre linkowanie wewnętrzne, nie  ma sensu jeszcze z opisów jej dopalać), np. podkategorie lub produkty.

 

Jeżeli jedyną drogą dla robota, aby dotrzeć do produktu w sklepie internetowym jest kategoria -> podkategoria -> produkt, to wtedy warto jakoś te produkty dopalić, dając robotowi więcej możliwości dotarcia. Można to robić albo z opisów kategorii/ podkategorii (oczywiście do jednego opisu nie damy 100 produktów - wszystko z umiarem); można też poprzez widgety typu: "inni klienci kupili również", "podobne produkty w tej kategorii" itp. Jeżeli sklep prowadzi bloga to linkowanie z wpisów do poszczególnych produktów też jest dobrą opcją na poprawę linkowania wewnętrznego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności