Skocz do zawartości

URL-e stron z odfiltrowanymi produktami


pawel1234

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,
Mam do Was pytanie. Co myślicie o filtrach produktów, stosowanych np. przez sklepy internetowe. Zastanawiam się jak do tego podejść. Czy lepiej (a więc także szybciej i bezpieczniej ) jest stworzyć osobne podstrony (landing page) zoptymalizowane pod kątem pożądanych fraz i "ręcznie" dodawać tam produkty. Czy może lepiej zrobić tak jak ma np. Ceneo: https://www.ceneo.pl/Plyty_elek…/Rodzaj_plyty:Indukcyjna.htm , gdzie dla frazy "płyty indukcyjne" zaindeksowana jest odfiltrowana podstrona, tworzona w obrębie sekcji z produktami? Drugie rozwiązanie z pewnością pozwala zaoszczędzić czas - szablon, układ treści i większość contentu są z góry zdefiniowane - martwimy się jedynie o aktualizację produktów na witrynie. Mam jednak do drugiego rozwiązania kilka wątpliwości: 1. czy nie ma tutaj zagrożenia w postaci duplicate content? 2. przy wyborze kilku filtrów tworzą nam się długie kombinacje URL-i / fraz kluczowych - nie do każdej kombinacji przypiszemy chociażby unikalny meta description albo dodatkową treść nad lub pod produktami . 3. Czy zastosować rel canonical , w których miejscach i wg jakiego schematu? Czy znacie jakieś dobre praktyki , linki , które kompleksowo opisują jak podejść do tego problemu i na co trzeba zwrócić uwagę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności