Skocz do zawartości

Narzędzie SEO dla ecommerce


Daniel Pawelec

Rekomendowane odpowiedzi

@whiner. Dobre pytanie, dzięki. Omniconvert, Optimizely, Google Optimize i inne podobne narzędzia są przeznaczone do optymalizacji konwersji. Webthrust jest dedykowany dla SEO, czyli modyfikujesz meta title, description, linki kanoniczne, edytujesz tekst na stronie, itp. i dzięki temu zwiększasz ruch organiczny. Jest to wygodne i szybkie rozwiązanie, szczególnie jeśli np. zajmujesz się optymalizacją wielu sklepów, gdzie każdy używa innej platformy sklepowej lub systemu CMS.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, już rozumiem idee z jaką to powstało. To jeszcze ostatnie pytanie dlaczego miałbym przenieśc się z GTM'a na wasze rozwiazanie? 

 

Edit: póki co widzę minusy - mam sklep z 50k produktów, robię test A/B z nazwami produktów, GTM 0zł, webthrust 399 zł , niemniej życzę powodzenia

88x31_en.png - semrush z trialem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@whiner Słuszna uwaga. W GTM musisz jednak konfigurować tagi i triggery, czasami dla każdej strony osobno - dużo klikania. Dodatkowo musisz mieć jakieś pojęcie o języku JavaScript, żeby np. zmodyfikować meta title. W Webthrust jest to szybsze i nie musisz programować. Jeśli ktoś woli GTM to rzeczywiście można tam dużo zrobić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności