Skocz do zawartości

Pady serwerów OVH


okazwłoka

Rekomendowane odpowiedzi

400 maszyn to cały czas sporo, oczywiście to również skutek polityki cenowej, nie jest sekretem, że bardzo często sprzedawali maszyny w cenie szared hostingów o mniejszych parametrach.

Nazbierało się.. Ale dadzą radę, mają budżet również na późniejsze poprawienie wizerunku, jakieś prezenty dla poszkodowanych.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 141
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
14 minut temu, MaxPan napisał:

400 maszyn to cały czas sporo, oczywiście to również skutek polityki cenowej, nie jest sekretem, że bardzo często sprzedawali maszyny w cenie szared hostingów o mniejszych parametrach.

Nazbierało się.. Ale dadzą radę, mają budżet również na późniejsze poprawienie wizerunku, jakieś prezenty dla poszkodowanych.


Wczoraj czytałem o przebudowie infrastruktury, która ma pochłonąć 4-5mln eur.

 

Cytat

During the course of the afternoon, we decided on the following action plan:
1) the installation of a second, completely separate 20MVA electrical feed;
2) separating SBG2 power grid from SBG1/SBG4, as well as the separation of the future SBG3 from SBG2 and SBG1/SBG4;
3) migration of SBG1/SBG4 customers to SBG3;
4) closing SBG1/SBG4 and the uninstallation of the shipping containers.

This is a EUR 4-5 million investment plan, which we are launching tomorrow and hope will enable us to restore our customers' confidence in SBG and OVH.

Our teams are still hard at work to restore services to the last of the impacted customers. Once the incident is completely resolved we will apply the SLA under our contracts.

We are deeply sorry for this incident and we thank the trust that you place in us.

 

webh.pl - szybki hosting z backupem wykonywanym co godzinę i dostępnym na aż 21 dni wstecz, a także bezpłatne skalowanie zasobów, tani vps kvmwydajny vps windows

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 10.11.2017 o 14:28, Mion napisał:

Mają to w (|) klienta. Nawet sprawdziłem dla pewności SPAM :]
Co więcej teraz ten nieszczęsny serwer chciałem zrestartować do trybu RESCUE ..... i też nie zadziałało. Nie dostałem tymczasowego hasla  do konsoli.

Dopiero dziś w nocy system OVH wysłał dane do trybu RESCUE, i po restarcie VPS podjął normalną prace... Czyli licząc od  ich padu prawie 4 dni opłacony serwer VPS był niedostępny w tym dwa dni z powodu zawieszenia wejścia w tryb RESCUE... :shok:

 

HTTP 200 usługi IT -> Dariusz Janicki | Realizacja serwisów www oraz oprogramowania w PHP / C# / Golang / Node.js / MySQL/ Laravel
Komory normobaryczne - normobaria.tech Wykonawca montażu i instalacji komory normobarii

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomijam już kwestię samej awarii, ale w czasie  zawieszeniu trybu rescue = 100 % niedostępność serwera [Kategoria zgłoszenia]  inne serwery już dawno działały, to do dziś 12:00 przedmiotowe zgłoszenia do BOK zostały bez odpowiedzi, co widać na załączonych screenach.

brak_pomocy_OVH_BOK.jpg

 

Nie liczę na poprawę polskiego BOK OVH, ale mam nadzieje, że góra OVH wyciągnie wnioski i zgodzie z deklaracjami poprawi/zmieni swoją infrastrukturę ect, etc...

 

 

 

 

HTTP 200 usługi IT -> Dariusz Janicki | Realizacja serwisów www oraz oprogramowania w PHP / C# / Golang / Node.js / MySQL/ Laravel
Komory normobaryczne - normobaria.tech Wykonawca montażu i instalacji komory normobarii

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Nikonem napisał:

Interesująca historia i to tuż przed przesiadką na ich serwery

 

Jeśli chodzi o hostingi to dla mnie wyznacznikiem jakości usług są dwie podstawowe rzeczy.

1. Support

2. Jak firma reaguje podczas awarii.

OVH nie sprawdza się w żadnym z powyższych kryteriów. Taniość nie jest wyznacznikiem jakości. 

Głównym celem wyszukiwarek NIE jest dostarczanie trafnych wyników. Głównym celem wyszukiwarek jest dostarczanie zysku.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W świetle tego wszystkiego można poważnie zadąć pytanie do czego w takim razie hosting OVH się nadaje ? Powiedzmy, że mają relatywnie niskie ceny, ale sami takie ustalili i jeśli, to ma być kosztem usługi , to odpowiedz jest jednoznaczna do niczego, bo nawet pod zaplecza oczekujemy jakieś stabilności działania. Natomiast pod projekty biznesowe na pewno nie takiego poziomu BOK'owania jaki jest obecnie dla [PL].

 

Rozumi3en, że stricte BOK w rozumieniu tiketowego nie ma wpływu na jakość techniczną, ale ma wpływ na odczucia klienta, który w razie problemów  nagle zostaje z ręką w nocniku, a wystarczyła by odpowiedz na tiketa: Przykro nam [ lub i nie], ale nie mamy wpływu na zaistniała awarię/sytuacje/spam i czas jej usunięcia, ale technicy w DC  pracują nad tym itd.... Wszak brak odpowiedzi  jak w moim wypadku nie jest odpowiedzią.

 

:(

 

 

HTTP 200 usługi IT -> Dariusz Janicki | Realizacja serwisów www oraz oprogramowania w PHP / C# / Golang / Node.js / MySQL/ Laravel
Komory normobaryczne - normobaria.tech Wykonawca montażu i instalacji komory normobarii

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

57 minut temu, Mion napisał:

wystarczyła by odpowiedz na tiketa

 

Tym samym przekonali wahających się żeby do nich nie przechodzić. Bo awaria może się zdarzyć ale już ole*anie nie powinno.

Piłeś? Nie jedź (i nie loguj się na forum) !

Siciliano: Robić szeptankę tutaj to jak sprawdzać w zbiorniku poziom paliwa zapalniczką.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 11.11.2017 o 11:13, Mion napisał:

Tryb rescue zawsze uruchamiała sie konsole linuxową zarządzania VPS z której można było coś zrobić np przekopiować pliki lub wykonać inne operacje.

To po prostu podmontowanie dysku dedyka, czy wirtualnego dysku VPS pod inny system operacyjny, który rusza ze stałego obrazu. W trybie rescue możesz zrobić wszystko, a jak się uprzesz to nawet postawisz wszystkie usługi... tylko po restarcie ich nie będzie :)

 

Dnia 12.11.2017 o 14:20, Nikonem napisał:

Tym samym przekonali wahających się żeby do nich nie przechodzić. Bo awaria może się zdarzyć ale już ole*anie nie powinno.

Dobrze że te VPSy ruszyły... bo przy nagłym odcięciu zasilania wcale nie musiały...

 

Świece ozdobne - świece na prezent lub do dekoracji
Opakowania kartonowe - opakowania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podsumowanie całej tej awarii znajduje się tutaj:

 

Cytat

https://hostingnews.pl/globalna-awaria-ovh/

 

jakby ktoś chciał poczytać. Tekst dosyć spoko.

Szkółka sadzonek winogron w Dolinie Prądnika, sprzedaż sadzonek winorośli.  |  Przewodnik po Ojcowie: Strona o Ojcowskim Parku Narodowym  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj wysłałem zapytanie do BOK

Cytat

Temat zgłoszenia: Rekompensata za niedziałające VSP'y
Usługa: Inna usługa
Rodzaj zgłoszenia : Zapytanie ogólne
Otwarty od: 15.11.2017 11:17


Pomijając zagadnienie czy rekompensata się należy, czy nie i nie jestem w żaden sposób uprzedzony i negatywnie nastawiony, ale kolejne 24 godziny bez odpowiedzi  w dni pracy BOK [Pon-Pt: 08:00-18:00]  uważam za lekceważenie klienta.

HTTP 200 usługi IT -> Dariusz Janicki | Realizacja serwisów www oraz oprogramowania w PHP / C# / Golang / Node.js / MySQL/ Laravel
Komory normobaryczne - normobaria.tech Wykonawca montażu i instalacji komory normobarii

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Mion ja wspominam dobre czasy kiedy wystarczyło wysłać zwykłego e-maila na pomoc@ i im się to automatycznie ticketowało. Odpisywali szybko. Teraz przez ten system ticketowy ich czas odpowiedzi ( jak i jakość komunikacji ) wg. mnie znacznie się pogorszył. 

Szkółka sadzonek winogron w Dolinie Prądnika, sprzedaż sadzonek winorośli.  |  Przewodnik po Ojcowie: Strona o Ojcowskim Parku Narodowym  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czym to jest spowodowane, ale status quo powoduje, iż strefa komfortu klienta (przynajmniej moja) spada do bardzo niskiego poziomu. "BOK" jako pracownik może nie wiedzieć nic na temat rekompensat, bo nie zapadła odgórnie decyzja, ale tak czy inaczej powinna zostać udzielona odpowiedź już wczoraj chociażby, że czekają na decyzje zarządu etc.... Tymczasem do tej godziny NIC.

HTTP 200 usługi IT -> Dariusz Janicki | Realizacja serwisów www oraz oprogramowania w PHP / C# / Golang / Node.js / MySQL/ Laravel
Komory normobaryczne - normobaria.tech Wykonawca montażu i instalacji komory normobarii

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności