Skocz do zawartości

Monitoring pozycji - Spideric


hub

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich,

chciałbym przedstawić i zachęcić do skorzystania z nowego narzędzia do monitoringu pozycji w wynikach wyszukiwania Google: https://www.spideric.com/pl/

Narzędzie dostępne jest online, więc powinno zainteresować przede wszystkich tych, którzy nie chcą samodzielnie konfigurować (i pilnować konfiguracji) narzędzi do monitoringu oraz tych, od których klienci oczekują monitoringu przez niezależną usługę.

 

To, co obecnie wyróżnia Spiderica spośród innych narzędzi monitoringu pozycji to:

-dostęp do informacji o tytule i opisie strony z momentu sprawdzenia danej frazy

-podgląd top100 wyników wyszukiwania dla danej frazy z każdego dnia (adresy URL, tytuły i opisy wszystkich stron)

 

Poza powyższymi narzędzie posiada typowe funkcjonalności, jak:

-sprawdzanie pozycji w wynikach wyszukiwania dla komputerów i urządzeń mobilnych (wyniki dla obu urządzeń widoczne w jednym raporcie)

-monitoring dla wybranej konkretnej lokalizacji (np. Warszawa)

-eksport danych

 

Zakończyła się zamknięta beta działania narzędzia. Chciałbym zachęcić do wypróbowania go i podzielenia się wrażeniami - bardzo cenne będą sugestie odnośnie kolejnych funkcjonalności, które powinny zostać dodane.

 

Każdy nowy użytkownik ma możliwość korzystania za darmo z narzędzia przez 14 dni. Zainteresowanych dalszym korzystaniem po zakończeniu tego okresu zachęcam do kontaktu (celem uzgodnienia indywidualnych warunków).

 

Zachęcam do zostawiania komentarzy, skarg, zażaleń i sugestii w tym wątku lub mailowo na hubert@spideric.com

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@okazwłoka faktycznie mało precyzyjne sformuowanie, chodzi o kolejność sprawdzania fraz - cel jest taki, żeby ok. 7-8 rano każdego dnia wszystkie pozycje były już sprawdzone a dane widoczne w panelu. Klienci z najwyższymi pakietami będą mieli "większą gwarancję" tego, że pozycje do tej pory będą sprawdzone. Ci z niższymi, (może się zdarzyć - chociaż cel jest taki, żeby się nie zdarzało) że będą musieli poczekać dłużej, aż sprawdzanie pozycji się skończy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

W ostatnim czasie zaszło w Spidericu kilka zmian, na które najczęściej zwracali nam uwagę użytkownicy narzędzia.

 

Wprowadzone zostało uwzględnianie map do pozycji z wyników wyszukiwania (tą opcję można włączyć lub wyłączyć w zależności od rodzaju projektu). Został utworzony nowy raport prezentujący widoczność strony w mapach wyświetlanych w wynikach wyszukiwania.

Dodane zostało też grupowanie fraz, umożliwiające zagregowane analizy zmian pozycji.

 

Zmiany dotknęły też cennik, w którym pojawił się szerszy wybór pakietów pod względem limitu monitorowanych słów kluczowych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...

Z okazji Black Friday i Cyber Monday przez cały weekend do poniedziałku włącznie trwa promocja na abonamenty w Spidericu. 30% zniżki na wszystkie pakiety wykupione na 12 miesięcy!

 

Ponieważ dawno nie aktualizowałem tego wątku to dorzucę co się zmieniło od ostatniego posta:

1. dodane filtrowanie i sortowanie fraz

2. raport domen konkurujących na monitorowanych frazach - wraz z trendami dla wszystkich monitorowanych fraz i dla każdej z osobna

3. automatyczne raportowanie i raporty PDF

4. udostępnianie projektów - np. współpracownikom lub klientom, którzy mogą mieć własne, osobne konta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Garść nowości i zmian dotyczących projektu od ostatniego posta:

 

1. API - aktualnie dostępny jest tylko odczyt, co oznacza konieczność skonfigurowania projektów w panelu Spiderica, ale wkrótce pojawi się też możliwość zapisu - dzięki czemu zarządzanie kontem będzie w pełni możliwe za pośrednictwem zewnętrznych aplikacji
Zrzut ekranu 2019-04-26 o 17.52.01.png

2. integracja z Google Data Studio - jeżeli tworzysz raporty i wizualizujesz dane w GDS to może Cię zainteresować connector Spiderica, który pozwala na bezpośrednie przekazywanie danych do usługi Google'a bez konieczności stosowania alternatywnych rozwiązań z wykorzystaniem np. Google Spreadsheets

3. nowe widoki raportów - dodaliśmy nowy sposób prezentowania danych w Spidericu, dzięki czemu widać więcej i wygodniej kontroluje się sytuację w wynikach wyszukiwania (zmiana objęła wszystkie typy raportów - nie tylko pozycji, ale też adresów URL, map i tytułów i opisów widocznych w wynikach wyszukiwania)Zrzut ekranu 2019-04-26 o 17.54.29.png

4. odświeżanie pozycji - jeżeli wygląda na to, że pozycja którą odczytał Spideric odbiega od realnej sytuacji lub po prostu chcesz odświeżyć dane to jest już możliwość odświeżenia danych i sprawdzenia ich ponownie jednym kliknięciem ;) dzienny limit odświeżeń wynosi 10% limitu monitorowanych fraz

Zrzut ekranu 2019-04-26 o 17.55.15.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Wracam z informacją o nowej funkcji Spiderica - CRM dla SEOwców. Wspiera różne modele rozliczeń z klientem: abonament, rozliczenie za pozycje i model mieszany. System jest zintegrowany z monitoringiem pozycji Spiderica i automatycznie na podstawie podanych wcześniej stawek oblicza należności od klientów.

W zależności od konfiguracji może automatycznie wystawiać faktury a następnie wysyłać wskazanym klientom za pośrednictwem maila.

Jeżeli faktura nie zostanie oznaczona, jako zapłacona - system może wysyłać powiadomienia o upływającym terminie płatności.

Standardowe formaty wiadomości mailowych można personalizować poprzez dodanie własnego kodu HTML z szablonem i odpowiednią treścią.

 

Bardziej obszerny opis funkcji znajduje się na blogu: https://www.spideric.com/pl/blog/seo-crm-freelancerzy-agencje

 

Jak zwykle, przypomnę o tym, że jesteśmy otwarci na propozycje i sugestie dotyczącego dalszego rozwoju CRMa.

I jak zwykle, zachęcam do korzystania z samego monitoringu pozycji w Google, który jest po prostu świetny :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Właśnie udostępniliśmy nową wersję API Spiderica, która rozszerza jego możliwości o zapis i usuwanie danych (do tej pory możliwy był tylko odczyt raportów).

API umożliwia:

-tworzenie i usuwanie projektów

-dodawanie i usuwanie fraz w ramach całego projektu i grup fraz

-dodawanie i usuwanie grup fraz

 

Oznacza to, że od tej pory monitoring pozycji (czyli coś co robimy najlepiej ;) ) może być obsługiwany za pośrednictwem zewnętrznych aplikacji bez konieczności używania panelu użytkownika w Spidericu.

Potencjalne zastosowania to:

-raporty online dla klientów

-kokpity dla specjalistów SEO i CRMy

-inne narzędzia potrzebujące danych z wyników wyszukiwania

 

Zachęcam do testów i zgłaszania uwag dotyczących nowego API :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...

no niestety projekt się zamyka

 

"

Takie info dziś wpadło na maila:
 
po niespełna 3 latach od uruchomienia monitoringu wyników wyszukiwania w Google pod marką Spideric podjęliśmy trudną decyzję o zakończeniu działania narzędzia. Dołożymy przy tym wszelkich starań, by proces zamykania usługi pozwolił Państwu, naszym Klientom znaleźć i przenieść się na inną usługę w sposób możliwie jak najmniej stresujący.
W skrócie
1. W zakresie działania aplikacji nie zajdą żadne zmiany.
2. Przedłużenia pakietów w Spidericu będą możliwe jeszcze przez 3 miesiące (zostaną wyłączone po 15 czerwca 2020).
3. Wszystkie pakiety wykupione na okres 6 i 12 miesięcy pozostaną aktywne, a usługa będzie działać do końca opłaconego okresu.
Co to oznacza dla klientów
Klienci z aktywnymi pakietami będą mogli za pośrednictwem cennika przedłużać usługę do 15. czerwca 2020 włącznie. Możliwe jest przedłużenie pakietu jedynie o 30 dni, pakiety o dłuższych terminach ważności nie są już dostępne. Po tym dniu przedłużanie pakietów zostanie wyłączone. Wszystkie pakiety opłacone wcześniej na 6 i 12 miesięcy, pozostaną aktywne do aktualnego terminu ważności.
Prace nad usługą Spideric.com zostaną już ograniczone jedynie do utrzymania jej działania. Dotyczy to naprawiania błędów i reagowania na zmiany wprowadzane w wyszukiwarce Google. W związku z tym, prosimy w dalszym ciągu o zgłaszanie spraw powodujących utrudnienia w korzystaniu z narzędzia. Nie będą natomiast rozwijane żadne nowe funkcje.
Powody decyzji
Usługa monitoringu wyników wyszukiwania Google od samego początku miała być jedynie etapem w procesie tworzenia bardziej rozwiniętego narzędzia analitycznego. Późniejsze decyzje oraz zmiany organizacyjne doprowadziły do dużej zmiany kierunku, w którym jako organizacja podążamy.
Naszym podstawowym celem, jako firmy jest przynoszenie zysków. Na podstawie naszej analizy obecnej sytuacji w dziedzinie narzędzi do monitorowania wyników wyszukiwania, jak i narzędzi analitycznych do SEO, Spideric nie zagwarantuje satysfakcjonujących przychodów.
Podziękowania
Przy tej okazji chciałbym podziękować wszystkim klientom za docenienie naszej pracy. Na szczególne podziękowania zasługują użytkownicy, którzy zgłaszali nam swoje pomysły oraz błędy w działaniu aplikacji. Dziękuję też za wszystkie polecenia.
Przepraszam z góry za niedogodności spowodowane koniecznością poszukiwań nowego narzędzia do monitorowania wyników wyszukiwania w Google. W miarę możliwości oferuję pomoc w migracji ze Spiderica. "
 
 

dymna.jpg

Przyjaźń psa na całe życie. ZAGINĄŁ DOM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności