Skocz do zawartości

Fani przychodzą tylko z jednego kraju

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

jakiś czas temu uruchomiłem sobie stronkę z różnymi bajerami dla webmasterów. Ponieważ stronka jest anglojęzyczna to konta zakładają się w zasadzie z całego świata (dużo ze stanów np.). No i tutaj dochodzę do momentu, który bardzo mnie dziwi. Stronka ma swój fanpage gdzie od czasu do czasu ktoś go polubi. Nie byłoby w tym nic dziwnego gdyby nie to, że 100% fanów jest z Indii :) Zacząłem się zastanawiać czy mnie ktoś dodał do jakiegoś bota, który sobie lajkuje co jakiś czas, albo czy obrazek faceta na stronce przypominający lekko hindusa na to wpływa, albo że po prostu gdzieś to tam się propaguje między ludźmi, którzy to lubią.

Adres stronki to 

https://gdwidget.com

A fanpage to

https://facebook.com/gdwidget

Spotkaliście się z czymś podobnym u siebie? Nie mam za dużo doświadczenia z social media a chciałbym mieć też innych fanów, żeby to dziwnie nie wyglądało...

WYKORZYSTAJ POTENCJAŁ MARKETINGU AFILIACYJNEGO! TWÓRZ KRÓTKIE LINKI AFILIACYJNEKONTROLUJ I ROZLICZAJ PRZEKLIKIANALIZUJ EKSPLORACJĘ PO PRZEKLIKU!

ZAŁÓŻ KONTO W CPAMANAGER.NET

Jak by kto nie wiedział Indie mają najszybsze rozwijający się IT klaster na świecie, sprzyja temu miedzy innymi duża ilość mieszkańców i fakt, że drugim państwom językiem jest język angielski a koszty pracowników/pracy jeszcze w 3 razy tańsze jak Chinach (!). Własnie niedawno oglądałem film gdzie pokazywali nawet cale miasto które jeść siedzibą tysiąca firm IT  co jako podwykonawcy pracują na największych światowych korporacji, opowiadały o stawkach godzinowych, pokazywały hali webmasterów co kodują jak na taśmie produkcyjnej, naprawdę robi wrażenie.

Nie jest to  bot, takie są obecne realia. 

17 minut temu, wudokacom napisał:

Jaki jest procentowy udział Indii w ogólnym ruchu?

~30% zarejestrowanych kont, a ruch to nie wiem bo nie nie mierzę tego