Skocz do zawartości

Prawa autorskie odnośnie obrazków/zdjęć

Czaoszesq

Rekomendowane odpowiedzi

Jeśli to nie ten dział to bardzo proszę o przeniesienie.

Prawie od samego początku założenia strony ( ok  2 miesiace ) studiuję tematykę łamania praw autorskich i w dalszym ciągu nie wiem dokładnie jak to jest. Charakter mojej strony jest taki że wstawiam na nią duża liczbę dobrej jakości zdjęć i mam obawy że nieświadomie mogę łamać prawa autorskie. Oczywiste jest dla mnie to że każde zdjęcie w internecie posiada swojego własciciela i nie można je sobie tak po prostu przywłaszczyć, natomiast jest jeszcze coś takiego jak osadzanie zdjęć (Embeded ) I teraz temat do którego zmierzam jest pod tytułem:  "Jakie warunki muszą być spełnione w wordpresie, aby dane zdjęcie było osadzone"

1. Czy muszą być w podpisie zdjęcia umieszczane jakieś informacje. Jeśli tak to jakie minimum informacje powinny się znajdować?

2. Czy zdjęcie powinno być odnośnikiem do jakiegoś adresu, Jeśli tak to jakiego ?

3. Czy skopiowanie adresu obrazka i wordpressa to jest to osadzanie ? Czy można tak osadzić obrazek wyróżniony wpisu ?

Beztytulucb94c5ec73c8d806.png

Przechwytywanie52f8c938787bca5f.png

4. Czy jakieś inne wymagania powinny zostać spełnione ?

Zdaje sobie sprawe że te pytania mogą Wam się wdawać głupie ale chce się upewnić w 100 % że dobrze robię , a przede wszystkim nie chce dostać kary od wujka google :P  

Powinno być:

3. Czy skopiowanie adresu obrazka i wstawienie do wordpressa to jest to osadzanie ? Czy można tak osadzić obrazek wyróżniony wpisu ?

Szkoda że nie można edytować tych postów.

Strona o transhumanizmie, medycynie przyszłości i nanotechonologii: Human 2.0

• Odpowiedzi 38
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Jeszcze chwila i awansujesz do grupy, która może przez pewien czas edytować swoje posty.