Skocz do zawartości

Porady w reklamowaniu portalu informacyjnego


GamingXpl

Rekomendowane odpowiedzi

Pozycjonowanie, a w szczególności dobra optymizacja portalu.

Reklamowanie się i aktywny udział na forach dla graczy.

Social Media, udział i reklama na grupach.

A przede wszystkim ciekawe materiały czyli treści na portalu plus ich promocja.

dymna.jpg

Przyjaźń psa na całe życie. ZAGINĄŁ DOM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Edyta: Poniosło mnie, bo zasugerowałem się tematem, że chodzi o portal informacyjny lokalny, a nie gamingowy. Anyway, część wskazówek z poniższego posta można przypisać do wszystkich innych portali, więc treść pozwalam sobie zostawić, może się komuś przyda.

 

W portale informacyjne można było wchodzić 5 lat temu, ale nie dzisiaj i to przy zerowym kapitale (wnioskuję po tym wątku). Na kolejny serwis z wrzutkami PR'owimi lokalnych firm i przeklejane sukcesywnie depesze policyjne nie ma miejsca.

 

Głównym wyzwaniem, jakie stoi przed wydawcą portalu informacyjnego jest regularne dostarczanie treści. Powtarzam - regularne. Jeśli wejdziesz z serwisem i zdarzy się tak, że np. newsy nie wejdą któregoś dnia (a wiadomo, że są święta, wolne, choroby itd.), to stracisz cały ruch direct, a bez tego nie pociągniesz. Większość ruchu w serwisach regionalnych pochodzi albo z SM albo z bezpośrednich wejść. Ruchem z Google mógłbyś zbudować świadomość marki, ale potem czeka cała masa pracy.

 

Przez 3 lata budowaliśmy we 2, 3 osoby (ja SEO, sprzedaż reklamy, kolega ze studiów treści i social media + z doskoku fotoreporter) serwis https://web.archive.org/web/20140327141953/https://infokoszalin.pl/ i mimo (IMO) wysokich kompetencji w tych latach, nie udało się tego spiąć finansowo. Przynajmniej nie do poziomu, z którego można byłoby żyć, a nie budować go po godzinach.

 

Pomijam już fakt, że portal informacyjny to też wydarzenia offine i w 1-2 osoby ogarnięcie patronatem jakiegoś wydarzenia, zrobienie dobrych fot, spisanie tego na papier, zrobienie wideo to są wyzwania. IMO nie zdajesz sobie sprawy z bariery wejścia. Poza tym rynek będzie się konsolidował, większe grupy wydawnicze będą wykupowały z czasem mniejsze podmioty. A w tym segmencie albo jesteś liderem i masz $ z reklamy, albo nie ma Cię wcale.

paq studio YouTube

Masz Ducati? Patrz sklep Do Dukata | Agencja SEO Paq Studio

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, Paq napisał:

Edyta: Poniosło mnie, bo zasugerowałem się tematem, że chodzi o portal informacyjny lokalny, a nie gamingowy. Anyway, część wskazówek z poniższego posta można przypisać do wszystkich innych portali, więc treść pozwalam sobie zostawić, może się komuś przyda.

 

W portale informacyjne można było wchodzić 5 lat temu, ale nie dzisiaj i to przy zerowym kapitale (wnioskuję po tym wątku). Na kolejny serwis z wrzutkami PR'owimi lokalnych firm i przeklejane sukcesywnie depesze policyjne nie ma miejsca.

 

Głównym wyzwaniem, jakie stoi przed wydawcą portalu informacyjnego jest regularne dostarczanie treści. Powtarzam - regularne. Jeśli wejdziesz z serwisem i zdarzy się tak, że np. newsy nie wejdą któregoś dnia (a wiadomo, że są święta, wolne, choroby itd.), to stracisz cały ruch direct, a bez tego nie pociągniesz. Większość ruchu w serwisach regionalnych pochodzi albo z SM albo z bezpośrednich wejść. Ruchem z Google mógłbyś zbudować świadomość marki, ale potem czeka cała masa pracy.

 

Przez 3 lata budowaliśmy we 2, 3 osoby (ja SEO, sprzedaż reklamy, kolega ze studiów treści i social media + z doskoku fotoreporter) serwis https://web.archive.org/web/20140327141953/https://infokoszalin.pl/ i mimo (IMO) wysokich kompetencji w tych latach, nie udało się tego spiąć finansowo. Przynajmniej nie do poziomu, z którego można byłoby żyć, a nie budować go po godzinach.

 

Pomijam już fakt, że portal informacyjny to też wydarzenia offine i w 1-2 osoby ogarnięcie patronatem jakiegoś wydarzenia, zrobienie dobrych fot, spisanie tego na papier, zrobienie wideo to są wyzwania. IMO nie zdajesz sobie sprawy z bariery wejścia. Poza tym rynek będzie się konsolidował, większe grupy wydawnicze będą wykupowały z czasem mniejsze podmioty. A w tym segmencie albo jesteś liderem i masz $ z reklamy, albo nie ma Cię wcale.

 

to co napisałeś mija się w 100% z moją witryną...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności