Skocz do zawartości

Jak zrobić bota (napisać) ?

Tomahawk

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Coraz bardziej mi sie zdaje że taki mały bocik by mi sie przydał.

Ale nie taki jak ma goglara tylko taki do paru funkcji jak np. sprawdzanie co ma jakas strona w meta zapisywanie urla itd.

Tylko jestem kompletnie zielony. Znalazłem tylko jeden topic z tym związany i przeczytałem go całego ale wiele sie nie dowiedziałem.

Da sie wogóle to w php zrobić?

W czym takie cos się pisze? Może jakaś książka jest o robieniu bota? Chetnie bym przeczytał.

W google tesh szukałem o robieniu bota ale wszedzie było jakos ogólnie napisane i po macoszemu, czyli że robot skacze po linkach i ble ble ble

Szanowny Panie Pokemonie.

Jeżeli będzie się Pan kształcił i zdobywał nowe umiejętności to napisanie bota przyjdzie Panu z łatwością. Tak więc polecamy uważną lekturę ksiązek o php. Oczywiście, gdy wybierze Pan trudniejszą technologię np. Java, Python lub asp to uszanujemy to, choć polecamy na początek php.

Pi.... pi.... pika.... pozdrawiam

Da sie wogóle to w php zrobić?

Dać się da (jeżeli skrypty będziesz odpalać z shella), ale o wiele lepszy do tych celów jest perl, sam napisałem już w nim kilka różnych botów.

Program partnerski na Twoje katalogi i precle! Nawet 20% prowizji!

• 1 miesiąc temu...
A ten Perl to jakiś dziwny bo po stronie serwera on jest i żeby jakos to z przeglądarką i z php i mysql połączyc to niewiem.

E tam dziwny, ot zwykły język programowania. Jako robot to z linii poleceń lepiej a nie po stronie serwera... Z php łączyć nie musisz bo i po co skoro to samo zrobisz w perlu a do mysql po prostu doczytaj.

Program partnerski na Twoje katalogi i precle! Nawet 20% prowizji!

W magazynie phpsolutions 1/2005 jest artykuł i gotowy kod "Spider - tworzymy robota internetowego"...

HTTP 200 usługi IT -> Dariusz Janicki | Realizacja serwisów www oraz oprogramowania w PHP / C# / Golang / Node.js / MySQL/ Laravel