Skocz do zawartości

Jedno konto Business Manager pod wiele stron czy inaczej...?


FLOWSEO

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry, 

jak w tytule - co rekomendujecie i dlaczego:

 

1. Jedno BM i wiele stron Klientów - za i przeciw?

2. Zakładanie zawsze nowego konta dla każdego Klienta i przemieszczanie się między nimi - za, np. statystyki dla jednego klienta, a nie całego konta, brak problemów z oceną kosztów w dowolnym momencie. Przeciw, np. brak wygody i potrzeba przeklikiwania się między kontami

 

Z góry dziękuję za odpowiedź, pozdrawiam Was wszystkich serdecznie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@jimmi Dzięki za odpowiedź - bardzo duży to H&M i Coca Cola? Takich nie mam. Ale duże, rozpoznawalne biznesy lokalne.

Możesz mi rozwinąć swoją odpowiedź dlaczego miałoby sens dzielenie przy dużych, a przy mniejszych już nie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osobiście małych bym nie dzielił bo to trochę zachodu a mając np. takie narzędzie jak fasttony to się opłaca korzystać z różnych funkcji.

A dużych to po prostu bezpieczniej żeby żaden inny klient nie miał negatywnego wpływu na kampanie.

dymna.jpg

Przyjaźń psa na całe życie. ZAGINĄŁ DOM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności