Skocz do zawartości

CRM do obsługi maili ??


ar4

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

co możecie polecić, najlepiej w wersji darmowej lub jednorazowej płatności z systemów CRM lub coś podobnego do obsługi mailu.

Chodzi, aby prowadzić pewnego rodzaju bazę zgłoszeń z ciągłością korespondencji.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Dralik napisał:

vtiger

Bardzo fajny, dopracowany, konfigurowalny i z nieograniczoną wręcz ilością możliwości jeśli chodzi o dopasowanie do własnych potrzeb.

W mojej ocenie jeden z najlepszych na rynku z taką licencją.

Strona https://sklep-promar24.pl to sklep internetowy sprzedający dobre polskie zlewozmywaki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie tego vtiger  to wersja opensource chyba jest mocno okrojona? Kiedyś widziałem dobrze ogarnięta, ale płatną jej wersje u kogoś dlatego jak pytałem czemu płatna to usłyszałem, że darmowa jest starsza i nie miała jakiegoś komponentu istotnego.

2_tani_hosting_www.jpg

MyDevil.net chyba najlepszy hosting dla Dev i nie tylko ref
Najwartościowsze kursy online

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@up z tego co wiem (a tak jak mówię już z 5 lat nie mam styczności z tym programem) to, to jest wolne oprogramowanie, które możesz edytować tak jak chcesz, zapewne są już jakieś płatne moduły, ale tutaj nie pomogę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@lukasz911 ogólnie fajny pomysł z tą wizualną ścieżką kontaktu z klientem oraz wprowadzenie metody GTD.

Tak zerknąłem na cennik. Produkt jest bardzo młody na rynku, wersja free prawie bezwartościowa (za dużo ograniczeń). Tak do przemyślenia, konkurencja posiada lepszą funkcjonalność oraz niższe plany abonamentowe.

*** piszę z fona ;-)

Potrzebujesz domeny? Dobrego, taniego i niezawodnego hostingu WWW? Darmowego certyfikatu SSL?

 -> Aktualna oferta, sprawdź teraz ! <-

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@novum

Cieszę się, że nas pomysł na wizualizację relacji z klientem trafia w gusta :)

 

A co do cen to z mojej analizy wynika, że jesteśmy z tych tańszych CRM. U nas wychodzi 10 zł netto za użytkownika miesięcznie. Inne, podobnej wielkości CRM mają ceny na poziomie 10-30 zł za użytkownika. Co do funkcjonalności to zdajemy sobie sprawę, że jeszcze kilka funkcji brakuje. Pracujemy nad tym. W najbliższym czasie dodamy bazę wiedzy, widok kalendarza. Dodamy także kilka dodatkowych zabezpieczeń mając na uwadze wejście RODO.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Dnia 6.03.2018 o 09:27, lukasz911 napisał:

A co do cen to z mojej analizy wynika, że jesteśmy z tych tańszych CRM. U nas wychodzi 10 zł netto za użytkownika miesięcznie. Inne, podobnej wielkości CRM mają ceny na poziomie 10-30 zł za użytkownika.

 

W cenniku masz opcje "free" (1 użytkownik i sporo ograniczeń), następnie "freelancer (dla 3 użytkowników i wiele funkcji) za 30 zł netto. Opcja "freelancer" kojarzy mi się raczej z 1 użytkownikiem. Może warto by przygotować i taką ofertę cenową dla jednoosobowej DG? :)

Potrzebujesz domeny? Dobrego, taniego i niezawodnego hostingu WWW? Darmowego certyfikatu SSL?

 -> Aktualna oferta, sprawdź teraz ! <-

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności