Skocz do zawartości

Różne kampanie dla poszczególnych grup słów kluczowych


Cinex

Rekomendowane odpowiedzi

Moi drodzy, ja do Was z ptyaniem początkującego. Czy opłaca się odpalać różne kampanie na różne słowa kluczowe dla tej samej strony? Załóżmy na jedno hasło jest kilkanaście tysięcy wyszukań ale wysokie stawki za klik, na inne hasła jest tylko kilkaset wyszukań, ale takich haseł jest więcej i ich stawki za klik są dużo niższe.

 

Chciałbym uniknąć sytuacji, gdzie to słowo kluczowe na kilkanaście tysięcy wyszukań zje mi cały budżet z danej kampanii i nie wystarczy na inne "mniejsze" hasła. Może lepiej będą działać long tail frazy, a jak wszystko puszcze na jednej kampani to nie będę tego widział. Z tego co patrzyłem dzienny budżet można ustalić tylko dla kampani nie dla grupy reklam. Dobrze myśle?

Produkty konopne https://konopnysklep.com.pl/21-krople-cbd oleje, krople i ekstrakty z kwiatostanów zawierające cenne kannabinoidy CBD i CBG
Potrzebujesz solidnego fachowca?
https://elektryka-szczecin.pl - Systemy alarmowe, monitoring oraz inteligentne instalacje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze myślisz :)   Zerknij na Edytor AdWords i go sobie pobierz co w przyszłości przyspieszy Ci pracę. Poczytaj o nim https://support.google.com/adwords/answer/2484521?hl=pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Dnia 22.03.2018 o 13:04, Cinex napisał:

Moi drodzy, ja do Was z ptyaniem początkującego. Czy opłaca się odpalać różne kampanie na różne słowa kluczowe dla tej samej strony?

 

Sporo takze zalezy od branzy-konkurencji, ale jesli jest jak piszesz to jak najbardziej - pamietaj pozniej o pilnowaniu ze statow generowanych slow kluczowych i ich umiejetnym wykluczaniu w kazdej kampanii bo google z wielka checia  (oczywiscie dla zyskow) wyswietli Ci z innej kampanii slowo, ktore nie mialo prawa wyswietlic sie ;) jak nie przypilnujesz dobrze wszedzie wykluczenia...

oraz skup sie i przetestuj tez typ dopasowania  w "Wykluczające słowo kluczowe" bo tu zaszly tez dosc istotne zmiany o czym wielu  nie wie i pozniej spore zdziwko, gdy pokazuje Reklame, ktora nie miala prawa wyswietlac sie (a tym bardziej ma to znaczenie, gdy chodzi o drozsze slowa kluczowe itp.).

 

pozdrawiam i powodzenia zycze!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Oczywiście, że się opłaca. Dowiesz się, które z nich konwertują/generują Ci sprzedaż. Podział kampanii na grupy reklam też pozwoli podzielić budżety miesięczne/dzienne. Dzięki temu możesz rozdzielać budżet zależnie od efektów danej grupy reklam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności