Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

 

konkurowanie z firmami o dobrych pozycjach zarówno jeśli chodzi o wyszukiwarkę google jak i cały rynek(rozumiany dosłownie) jest na pewno trudniejsze niż w przypadku, gdy firma sprzedaje swoje produkty, ewentualnie jeden, i z tego produktu też jest znana :) my jesteśmy w tej gorszej sytuacji - Partner kilku firm, który dostarcza SaaS'y (wdrożenia/support/szkolenia itp)
Jako klient najczęściej szukałbym produktu firmy poprzez wpisanie danej nazwy np. AdWords, Tyskie (jako produkt grupy Żywiec) itp. aniżeli AdWords najlepszy partner w trójmieście, Tyskie tani dostawca.  
Czy w tym przypadku nie ma szans na konkurowanie z silnymi partnerami? Jedyne co mi przychodzi na myśl to frazy z długiego ogona, ale obawiam się, że ruch będzie marny.


Z góry dziękuję za każdą nawet najmniejszą wskazówkę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a czy jest określone minimum co do liczby wyszukiwań z keyword plannera? nazwa SaaS'u + szkolenie/a i wdrożenie nie mają podanej liczby albo jest to max 20 wyszukiwań miesięcznie... chyba będę musiał zdecydować się na bardziej ogólne frazy typu: laptop do muzyki niż laptop lenovo 14", tak mi się wydaje.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności