Skocz do zawartości

współczynnik odrzuceń


plaxton

Rekomendowane odpowiedzi

Jak prawidłowo mierzyć współczynnik odrzuceń ?

 

Jeśli użytkownik wchodzi na stronę, przegląda ją i potem z niej wychodzi nie dokonując kliknięcia - wtedy będzie w statystykach jako wejście odrzucone.

Czyli jeśli ktoś ma stronę one page / landing page , to współczynnik odrzuceń będzie w zasadzie 100% , zatem jest to nie miarodajne.

 

Jakie zatem interakcje wpływają na uznanie przez analystic jako wejście bez odrzucenia ?

OK - na pewno przeładowanie strony i na pewno przejście na podstronę w domenie

? - kliknięcie na zdjęcie i otworzenie go w lightbox ?

? - scrolowanie ?

? - kliknięcie w odnośnik do kotwicy # na tej samej stronie ?

? - kliknięcie w zamknij popup Cookies ?

 

Czy google Analystic i Adwords mierzą ten współczynnik tak samo ?

Czy Adwords używa tego współczynnika do określania jakości strony bo jeśli mam onepage ze współczynnikiem 95%, to kiepsko :-(

Czy jest sposób aby zmusić do innego obliczania tego współczynnika ? Czy jest jakiś trick który pozwoli na jego miarodajne mierzenie ? W rej chwili to jedyne co mi przychodzi do głowy do duży popup z info o cookies na środku strony i kliknięcie powodujące przeładowanie strony.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności