pmmoskwa Opublikowano 18 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2018 mam na stronie reklamy "display+text" (3jednostki) oraz in-article (2 jednostki). Ludzie najczęściej klikają w te in-article, ale na 1000 wyświetleń strony (na stronie 5 jednostek), to nie są rezultaty, którymi można się chwalić. Gdy wchodzę na swoją stronę, najczęściej w miejscu in-article wyświetlają się puste miejsca i zastanawiam się, czy to nie jest przyczyną - brak tego typu dopasowanych reklam. W przeciwieństwie do tych "display+text", które wyświetlają się zawsze, co do jednej. Czy to oznacza, że powinienem usunąć te "in-article"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PanCaroWeb Opublikowano 18 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2018 A skąd wiesz, że wszystkim wyświetla się puste miejsce w in-article? Nigdy nie da określić jaki rodzaj reklamy będzie miał najwyższy CTR... bez testów ani rusz. Często wdrażam i optymalizuje reklamy. Czasem po testach sam łapie się za głowię Ale to są plusy bo mega dochód wzrasta (liczone w setkach-tysiącach). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pmmoskwa Opublikowano 19 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2018 14 godzin temu, jankos napisał: Jaka tematyka tej Twojej www? zdrowie, fitness, psychologia - w wersji anglojęzycznej . To tematyka mojej strony. 7 godzin temu, PanCaroWeb napisał: A skąd wiesz, że wszystkim wyświetla się puste miejsce w in-article? Nigdy nie da określić jaki rodzaj reklamy będzie miał najwyższy CTR... bez testów ani rusz. Często wdrażam i optymalizuje reklamy. Czasem po testach sam łapie się za głowię Ale to są plusy bo mega dochód wzrasta (liczone w setkach-tysiącach). nie jestem tego pewien, przesłanki (kliknięcia w reklamy in-article, oraz zgadzająca się "mniej więcej" liczba wyświetleń jednostek) wskazują, że raczej wszystkim się wyświetlają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lis Opublikowano 22 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2018 CTR nie ma znaczenia. Szkoda czasu na patrzenie w CTR. Blog o nowoczesnym survivaluMój blog o zarabianiu na blogach (AdSense, programy partnerskie, itd.) www.DrewnoZamiastBenzyny.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.