Skocz do zawartości

Witajcie!

charmbeat

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich forumowiczów.

W kwestii pozycjonowania i optymalizacji jestem zupełnym laikiem i chciałbym na tym forum zdobyć wiedzę potrzebną do pozycjonowania sklepu internetowego. Branża sklepu jest bardzo trudna, a konkurencja na rynku ogromna. Chciałbym w ten sposób pomóc żonie w jej przedsięwzięciu - sklepie kosmetycznym online. Na razie jestem na etapie dodawania strony do katalogów oraz poszukiwania dobrych stron pressel. Jeśli ktoś zna jakieś ciekawe wpisy na forum w podobnej tematyce to będę wdzięczny za każdego linka :-)

4 godziny temu, MaxPan napisał:

najpierw poczytaj forum

Pomyśleć, że na początku (2008 przed rejestracją) czytałem wszytkie tematy jak leci od początku forum, żeby sie połapać o co tutaj chodzi :D

Piłeś? Nie jedź (i nie loguj się na forum) !

Siciliano: Robić szeptankę tutaj to jak sprawdzać w zbiorniku poziom paliwa zapalniczką.

3 minuty temu, jankos napisał:

MaxPan u chyba chodzi o to żebyś sobie nieistniejącego profilu linków nie zaburzył zaczynając od samych katalogów. 

Witaj jankos oraz MaxPan!

Strona działa już od pół roku więc profil linków nie jest pusty. Są już linki pochodzące ze stron takich jak pkt, panoramafirm, krs, czy portale zbierające informacje o firmach. Linków jest niewiele, dlatego zakupiłem multikod na 10 katalogów z PR8-PR6. Chcę także dodać katalogi takie jak wp (już to zrobiłem) i innych dużych portali.

Oczywiście cały czas pracujemy nad rzetelną treścią (piszemy artykuły na blogu i uzupełniamy opisy produktów unikalną treścią).

2 minuty temu, jankos napisał:

A wiesz to, że to są linki nofollow? Wiesz co o znaczy nofolollow a dofollow? 

Wiedziałem, że istnieje taki atrybut linków, i co oznacza, ale nie wiem jeszcze jakie to ma dla mnie znaczenie :(

Cały czas na forum poszukuję praktycznego poradnika step by step jak rozpocząć i jakich błędów nie popełnić.

Cytat

dlatego zakupiłem multikod na 10 katalogów z PR8-PR6.