Skocz do zawartości

KPRM wydała ponad 600 tys. zł na doradztwo ws. social mediów


SzlafRock

Rekomendowane odpowiedzi

"Jak wynika z opublikowanego zestawienia, KPRM wypłaciła 611 tys. zł firmie WHITES Sp. z o.o. za „usługę doradczo-konsultacyjną z zakresu prowadzenia i optymalizacji kampanii online takich jak Google AdWords, Google Display Network, Facebook Ads, You Tube i mailingi. "

 

Ciekawi mnie jakie było kryterium wyboru firm. 

 

https://www.press.pl/tresc/53389,rzad-wydal-ponad-600-tys_-zl-na-doradztwo-ws_-mediow-spolecznosciowych

Głównym celem wyszukiwarek NIE jest dostarczanie trafnych wyników. Głównym celem wyszukiwarek jest dostarczanie zysku.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, jimmi napisał:

ktoś z whites z na się z królikiem

 

Właśnie tak sądzę, że tym kluczem się kierowano. 

Głównym celem wyszukiwarek NIE jest dostarczanie trafnych wyników. Głównym celem wyszukiwarek jest dostarczanie zysku.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, SzlafRock napisał:

WHITES Sp. z o.o.

To już można się domyślać kto koordynuje te działania internetowych dziadków od POpapranego hejtu. Jak widać za darmo nie robią.

𝓒𝓸𝓰𝓲𝓽𝓸, 𝓪𝓻𝓻𝓲𝓹𝓲𝓸 𝓭𝓲𝓮𝓶, 𝓿𝓲𝓿𝓸, 𝓬𝓻𝓮𝓭𝓸, 𝓮𝓽 𝓼𝓹𝓮𝓻𝓸, 𝓱𝓾𝓶𝓪𝓷𝓲𝓽𝓪𝓽𝓮𝓶 𝓷𝓸𝓷 𝓭𝓮𝓼𝓽𝓻𝓾𝓬𝓽.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności