Skocz do zawartości

Nazwa.pl wyłączyła mi przypadkiem stronę. Za karę zniknęła z Google


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć!

 

Mojego hostingodawcę, netlook.pl wykupiła nazwa.pl, która przy przenoszeniu stron na swój serwer wyłączyła mi wszystkie moje portale (koło 18 maja). Strona, o której piszę, 

taniezwiedzanie.com

, nie działała mi kilka dni, wyskakiwał błąd serwera. W końcu, kilka dni temu przywrócono mi stronę. No i jest problem. Strony nie ma w Google. Z 600-1000 wejść dziennie z Google w chwili obecnej jest to 20-30 wejść. Każda podstrona była zaznaczona w Search Console jako strona z błędem serwera. Zgłosiłem to już jako naprawione, ale nic się nie zmieniło - stronę wyrzuciło z Google, mimo, że połowa podstron nie jest już zaznaczona jako błąd. Dzisiaj z Search Console otrzymałem wiadomość z wynikami weryfikacji błędów - zdaniem SC nie zostały rozwiązane: "Niektóre poprawki okazały się nieskuteczne w przypadku problemów Stan indeksu w witrynie

https://taniezwiedzanie.com

" - praktycznie wszystkie podstrony wciąż figurują jako z błędęm. Dalej w większości nie ma jej w Google. Strona, o której piszę to

taniezwiedzanie.com

.

 

Macie jakikolwiek pomysł na to, co powinienem zrobić?

 

PS. Zwracam jeszcze uwagę na skandaliczny kontakt z klientem. Zostałem zignorowany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pewno będę emigrować, prawdopodobnie jeszcze w tym tygodniu. Teraz tylko pozostaje pytanie, jak to odkręcić, jak przywrócić wyniki, no i jak pociągnąć firmę do odpowiedzialności za to, co zrobiła.

@jimmi O, i mapę witryny na 1600 odnośników zaakceptowało mi 100, resztę uznając, że jest nieosiągalna.

 

"Podczas testowania próbki adresów URL z Twojej mapy witryny wykryliśmy, że niektóre adresy URL były nieosiągalne. Sprawdź prawidłowość konfiguracji serwera WWW, ponieważ błędy te mogły być spowodowane błędem serwera (na przykład błędem 5xx) lub błędem sieci między Googlebotem a Twoim serwerem. Wszystkie osiągalne adresy URL będą nadal zgłoszone".

 

@o12pl Jak tam?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, Mateusz Jakubowski napisał:

praktycznie wszystkie podstrony wciąż figurują jako z błędęm. Dalej w większości nie ma jej w Google. Strona, o której piszę to

site:taniezwiedzanie.com
Około 288 wyników (0,23 s)  więc są w indeksie.

co do sitemap.xml, to IMHO sa jakieś dziwne URL'e jak by zdublowane || bledne ?

https://taniezwiedzanie.com/news/taniezwiedzanie.com/sites/430/Gruzja/taniezwiedzanie.com/sites/430/Gruzja/taniezwiedzanie.com/sites/435/japonczycy/taniezwiedzanie.com/sites/430/Gruzja/taniezwiedzanie.com/sites/430/Gruzja/taniezwiedzanie.com/sites/435/japonczycy/taniezwiedzanie.com/sites/435/japonczycy

 

HTTP 200 usługi IT -> Dariusz Janicki | Realizacja serwisów www oraz oprogramowania w PHP / C# / Golang / Node.js / MySQL/ Laravel
Komory normobaryczne - normobaria.tech Wykonawca montażu i instalacji komory normobarii

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Mateusz Jakubowski W dużej mierze po przywróceniu normalnego funkcjonowania strony i rozwiązaniu problemów które się pojawiają,, wyniki powinny w miarę wrócić do normy.

 

Jeżeli masz ciągnący się problem z dotychczasowym usługodawcą, nie czekaj, ponieważ czas będzie działał na Twoją niekorzyść.

Właściciel w simpleideas.pl - serwery, migracje, SEO, optymalizacja wydajnościowa i pagespeed, odwirusowywanie

Polecam serwery VPS oraz hosting z oferty webh.pl - 20% rabatu z kodem PROMO777.

Sprawdź także niezależne forum o hostingu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie jest to spowodowane propagacją domeny? Nie wszystkie adresy Google odwiedza, gdyż zwraca mu brak strony - sprawdza z innej lokalizacji, gdzie DNSy jeszcze wiszą w powietrzu...

Poczekaj jakieś 24 godziny... w sumie tylko to bym obstawiał...

Skorzystaj z tego: https://www.google.pl/search?ei=oQ4NW7bxFYad6ATf6ako&q=flush+dns+google&oq=flush+dns+g&gs_l=psy-ab.3.0.0j0i22i30k1l9.5142.7759.0.9084.7.7.0.0.0.0.192.970.0j7.7.0..2..0...1.1.64.psy-ab..0.7.966...0i131k1j0i67k1j0i10k1.0.Qg2YVhJL_C8

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Mateusz Jakubowski Panie Mateuszu, na wszystkie Pana zgłoszenia dotyczące trudności została wysłana odpowiedź z BOK. Przyczyną błędów na stronach była niezgodność ustawień pomiędzy dotychczasowym i nowym serwerem. Została Panu przekazana informacja oraz korespondencja z informacją i prośbą o zmianę konfiguracji DNS. Jeżeli po zmianie konfiguracji w dalszym ciągu będą pojawiały się trudności w dostępie do usług, o12.pl prosi o informację - np. na naszym profilu na FB.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Państwo żartują? Dostałem wiadomość, że wszystko ze stroną taniezwiedzanie.com jest ok. Dostałem teraz od Państwa nowego maila - odnośnie dwóch innych portali, które też nie działają. Ja piszę o TANIEZWIEDZANIE.COM bo to dla mnie sprawa bardzo ważna, akurat prowadzę teraz kampanię marketingową...

https://taniezwiedzanie.com/problem-został-rozwiązany.jpg

 

 

Zleciłem już poprzenoszenie wszystkich stron od Państwa, wkrótce na pewno będę się odzywać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panie Mateuszu, co do obsługi zgłaszanych przez Pana trudności, o12.pl udzieliło już odpowiedzi. Jeżeli ma Pan szczegółowe pytania dotyczące wspominanych zmian w konfiguracji, o12.pl zachęca do kontaktu z

Biurem Obsługi Klienta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności