Skocz do zawartości

Planeta-seo :Reklamy dynamiczne w Google (DSA) jako sposób na długi ogon w ecommerce


Newsbot

Rekomendowane odpowiedzi

Redseo: Reklamy dynamiczne w Google (DSA) jako sposób na długi ogon w ecommerce

Pojęcie długiego ogona (ang. long tail) pojawiło się w 2004 roku za sprawą Chrisa Andersona, który w swojej publikacji opisał ciekawe zjawisko. Zaobserwował, że w przypadku bardzo dużego asortymentu p...

Poleca: Polska Planeta SEO

View the full article

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności