Skocz do zawartości

Kilka pytań - lameriada


atrax

Rekomendowane odpowiedzi

Mama pare pytań odnośnie pozycjonowania w google. Na pr strony nie narzekam ale parę rzeczy mnie zastanawia. Jak google czyta i wogóle indeksuje keywords. Strone mam zrobioną w 2 jezykach opcjonalnie keywords podałem dla czterech języków, bez żadnych skryptów itd. Polskie google ładnie to odczytało i zaindeksowało jakby dla polskiej wersji, świat dalej tego nie widzi . Za diabła nie moge odnaleźć swojej strony np w języku hiszpańskim czy niemieckim. Dla tych jezyków moja strona dosłownie nie istnieje, mimo że występuje szereg słów kluczowych pod którymi powinna się pojawić choćby w ostatnich wynikach.

Sprawa druga jesli strona jest zrobiona w 2 jezykach jak sprawić żeby google indexowało ją pod dwoma jezykami a nie pod pierwszym domyślnie ustawionym. Pytania lamerskie ale dla mnie bardzo waże, może w końcu ktoś bedzie potrafił mi na nie odpowiedzieć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

heh z tymi keywordsami to jednak dziwna sprawa, domyśnie strona pokazuje się w języku angielskim ,( jest jeden tylko plik index do obsługi wersji jezykowych( skrypt podmienia dane ), keywords, description, mam wbite na sztywno i tylko tam są zawarte polskie klucze). W wersji angielskejo prócz tych metek nawet w żadnym anchor nie dałem polskiego słowa kluczowego a jednak strona przez google jest idealnie indexowana tylko w pl, angielska wersja słabo stoi w wynikach. Jeśli zatem nie czyta keywords jakim cudem pojawia sie w polskich wynikach na dobrej pozycji. Czyżby zadziałało tutaj linkowanie witrynki, czy też keywords jest czytany ( jako keywords lub zwykły tekst nieważne) i parowane z link populity strony stosownie do zapytania i zawartości metki keywords .

Zastanawiam się też czy dobrym rozwiązaniem było zamiast linka txt wstawić odnosnik graficzny i opisać go słowami kluczowymi w alt-ach w tych językach w których chcę pozycjować stronę. Obawiam się tylko że praktycznie 100% bedzie wtedy stanowiło słowa kluczowe i jak zareaguje na to google.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To co opisujesz to spam, ale żeby było śmieszniej, myślałem o tym kilka minut temu.

Prawdopodobnie jesteś wyżej w polskich wynikach niż zachodnich, bo:

- Masz linki z sieci z polskimi anchortextami

- W rankingu zachodnim jest większa konkurencja

Odnoszę wrażenie że pisząc o tej stronie kompletnie nie znasz CMSa który stosujesz (ktoś robił Ci stronę). Najlepiej wstaw tutaj adres, będzie można coś więcej powiedzieć.

Pozdrawiam, J.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zerknij na https://antraxja-fonts.iweb.pl, cms-a nie używam, wszysto projektowane własnoręcznie, w chwili obecnej jest index tymczasowy niedokładnie opisany, z szeregiem kombinacji :P (moje pojęcie o seo jeszcze marne ;)) a zależy mi żeby wyjśc z tym na świat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świetna strona. A nieczęsto się to ode mnie słyszy. :)

Klikam na (bodajże) index.php?lang=en - a tam zmienia się tylko tekst, title, description i keywords pozostają takie same...

Jak zmieniasz język, to musisz zmienić wszystko - i to co widzialne, i to co niewidzialne (wiem, wiem, mówię jak ksiądz ;P).

Pozdrawiam, J.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć, 

Strona jest super  , skąd tyle czcionek nabrałeś? 

Już ją mam w ulubionych.

czyzby Nasze Kochane IE? ;)

a co do watku - google nie zwraca uwagi na keywords. jedynie czyta description. i poczytaj jeszcze temat o systemie nazewnictwa - https://www.forum.optymalizacja.com/ftopic1552.html

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

atrax

Jeśli dobrze zrozumiałem Twoje intencje, to tak jak pisał jeż, na każdej stronie dodaj link do jej odpowiednika w jej języku, a google się nie martw - nie musisz dodawać nowych wersji - google znajdzie je sam ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgłaszać nie musisz, masz PR4 i link z Twojej strony do kopii strony po angielsku załatwi sprawę szybciej niż zgłoszenie strony via formularz Google.

Musisz mieć świadomość, że G. także patrzy na Description i Title, jak pozycjonujesz pod fonts i nie ma tego słowa w w/w, a masz tylko 182 zaliczone linki (i to z innymi anchortextami), to się na zachodzie nie przebijesz.

Na początek proponuję nazwać angielski indeks: "https://antraxja-fonts.iweb.pl/fonts.php" ;) i zmienić dla niego (i innych podstron angielskich) Title, Description, Keywords i dodać do zagranicznych katalogów z anchortextem fonts.

O ile oczywiście to jest pozycjonowana fraza, a konkurencja jest spora...

Pozdrawiam, J.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności