Skocz do zawartości

Planeta-seo :Case study: Targetowanie na okularników za pomocą rozpoznawania twarzy


Newsbot

Rekomendowane odpowiedzi

Konstantin Kanin: Case study: Targetowanie na okularników za pomocą rozpoznawania twarzy

Wsсhodnia Europa póki co ma gdzieś RODO. Dzięki temu reklamodawcy i agencje markenigowe mają coraz ciekawsze sposoby na kierowanie reklam do wąskich grup docelowych według ich określonych cech. Na VK ...

Poleca: Polska Planeta SEO

View the full article

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności