Skocz do zawartości

Wycena jednodniowej kampanii AdWords


CinematicVR

Rekomendowane odpowiedzi

Proszę o pomoc w przygotowaniu wyceny:

 

Przeprowadzenie promocji transmisji na kanale YouTube Klienta, w celu
zwiększenia liczby widzów. Kampania reklamowa Google AdWords planowanego
streamingu 360 na portalu społecznościowym YouTube z wykorzystaniem:


- emisji banera reklamowego nad listą proponowanych pozycji wideo z prawej
strony okna,


- emisji reklamy tekstowo-graficznej w postaci nakładki na wideo w dolnej
części okna filmu,


- wyświetlania filmów promocyjnych na YouTube oraz na witrynach i w
aplikacjach w sieci reklamowej Google, obok niekomercyjnych treści w postaci
reklamy True View In-Stream w modelu CPV, gdzie użytkownik po kliknięciu w
film reklamowy wyświetlany przed docelowym filmem wideo przejdzie do
odpowiedniej podstrony strony internetowej serwisu Klienta.


- materiały kampanii AdWords zostaną wytworzone oraz przekazane przez
Klienta, który będzie dysponował prawami autorskimi oraz udzieli licencji na emisję.
 
Parametry planowanej kampanii:


- Start kampanii AdWords to 14.08.2018 godz. 7.00, a zakończenie to
15.08.2018 godzina 12.00.


- Słowa kluczowe promujące wydarzenie - zostaną ustalone z Klientem w trybie
roboczym.


- Ustawienie polecenia wydarzenia na kanale YouTube Klienta.


- Otagowanie wydarzenia zapewniające szybką identyfikację i łatwe
wyszukanie  wydarzenia na platformie YouTube.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności