Skocz do zawartości

Spadki w branży medycznej


D3eX

Rekomendowane odpowiedzi

U mnie jak wyżej. Jedna moja strona zapleczowa zanotowała spektakularny spadek, leciała długo, ale też już wyhamowała. Reszta stron wcześniej się zatrzymała (w górze lub dole ;))  

Firia.pl - Blog pasjonatki wszystkiego co związane ze zdrowiem, odżywianiem oraz psychologią
Każdy czasem potrzebuje pięknych życzeń i wierszyków na najróżniejsze okazje - https://zyczeniowo.pl/ 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, Moss napisał:

Nie jest źle

Powiedziałbym, że jest wręcz za********e!

Później się niektórzy dziwią, że nie ma tu żadnych merytorycznych dyskusji, no ale jak mają być jeżeli w temacie o "spadkach w branży medycznej" wypowiada się gość "pozycjonujący" parawany kominkowe w taki oto sposób:

 

R7OoPKd.png

Pozycja: 18

 

BONUS:

ZeDBV2c.png

 

Rozumiem, że klient płaci abonament za 18 pozycję?

"Ja nie bywam w kuluarach, nie wiem gdzie to jest. Bywam w innych miejscach w innym towarzystwie..." SEO Norris - cytat roku 2014
"Dlatego dużo firm i freelancerów zajęło się pp, nie poradzili sobie z klientami i aktualizacjami algo." Cytat wszech czasów!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@leon420 jeśli do teraz jest nisko to raczej zostanie tam gdzie jest

 

Firia.pl - Blog pasjonatki wszystkiego co związane ze zdrowiem, odżywianiem oraz psychologią
Każdy czasem potrzebuje pięknych życzeń i wierszyków na najróżniejsze okazje - https://zyczeniowo.pl/ 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, odys napisał:

To co zawsze: Stwórz lepszy content, pozyskaj porządniejsze linki

no właśnie - pytanie co zaważyło tym razem w algo... Content czy linki?

Obserwuje jeden z tematów, gdzie jest spadek na frazach brandowych, ale też utrzymują się pozycje na frazy o średniej konkurencyjności, gdzie niemal nie ma treści (a konkurencja owszem). 

Firma sprzątająca CZYSTE24 - profesjonalne usługi dla firm

Sklep GREEN WITCH - biżuteria z kamieni naturalnych

Klinika Urody - Doświadczeni specjaliści w walce z upływem czasu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 29.08.2018 o 09:55, blake napisał:

Powiedziałbym, że jest wręcz za********e!

Później się niektórzy dziwią, że nie ma tu żadnych merytorycznych dyskusji, no ale jak mają być jeżeli w temacie o "spadkach w branży medycznej" wypowiada się gość "pozycjonujący" parawany kominkowe w taki oto sposób:

 

R7OoPKd.png

Pozycja: 18

 

BONUS:

ZeDBV2c.png

 

Rozumiem, że klient płaci abonament za 18 pozycję?


Prawdopodobnie nie ma tu już merytorycznych dyskusji właśnie przez takie zachowania, które skutecznie zniechęcają do uczestnictwa w tym forum. Dla Twojej wiadomości - mam trochę stron, które obsługuję i nikomu z niczego nie muszę spowiadać. Jeśli deklaruję, ze nie ma spadków na tych medycznych bądź graniczących ze zdrowotnymi...kurcze, nie prosimy każdego w tym temacie o pokazanie jakie strony robi, right? :D

A ten klient to osobna dłuuugaaaa historia, a Twój atak na mnie jest zdecydowanie zbyt daleko idący na podstawie wycinka informacji ;)

Trochę mniej agresji i będzie git ;)

:D Jestem gorszy, ja tu stale będę ... jak zuo, nigdy nie śpię.
www.hatefulfive.pl - polski thrash metal, no prawie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Moss napisał:

atak

 

1 minutę temu, Moss napisał:

agresji

Możesz zacytować ten fragment w którym agresywnie Cię zaatakowałem? :D

 

Pisałem o ogólnym zjawisku, które zachodzi wśród "świeżaków", którym wszedł gdzieś tam jakiś hydraulik z Zamościa do top10 i myślą, że złapali boga za nogi i pozjadali wszystkie rozumy. Z biegiem czasu jednak zdają sobie sprawę z tego, że g*wno wiedzą a jeszcze mniej potrafią. "parawany kominkowe" są do tego idealnym przykładem.

 

Pamiętam, że gdzieś kiedyś już na forum opisywałem "etapy" rozwoju w tej branży. Nie chce mi się tego szukać, ale może ktoś lubi "wykopki" i będzie mu się chciało poszukać ;)

"Ja nie bywam w kuluarach, nie wiem gdzie to jest. Bywam w innych miejscach w innym towarzystwie..." SEO Norris - cytat roku 2014
"Dlatego dużo firm i freelancerów zajęło się pp, nie poradzili sobie z klientami i aktualizacjami algo." Cytat wszech czasów!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Git, natomiast do mebli na wymiar, wózków widłowych i wypasu owiec w bieszczadzach na przestrzeni lat podchodziłem zupełnie inaczej - dzięki i wzrostów! :)

poległem na biletach lotniczych onegdaj :*

:D Jestem gorszy, ja tu stale będę ... jak zuo, nigdy nie śpię.
www.hatefulfive.pl - polski thrash metal, no prawie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem :D Nie do końca to o czy myślałem, bo to instrukcja jak zostać "seo specjalistą":

 

 

"Ja nie bywam w kuluarach, nie wiem gdzie to jest. Bywam w innych miejscach w innym towarzystwie..." SEO Norris - cytat roku 2014
"Dlatego dużo firm i freelancerów zajęło się pp, nie poradzili sobie z klientami i aktualizacjami algo." Cytat wszech czasów!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę temat zszedł na bok, natomiast ja jeszcze nawiążę do update.

 

Strona postawiona na nowej domenie na cloacku z treścią wygenerowaną, podlinkowana z mocnych PBN rankuje bez problemu w branży medycznej, więc po update nic się nie zmieniło. 

 

Zrzut-ekranu-2018-09-01-o-01.10.28.png


Ciężko wysnuć jakieś konkretne wnioski bo ten update był mocno losowy. Możliwe, że większe rotacje były w serpach branży medycznej, ale nawet strony postawione na treściach z jeszcze gorszego generatora treści i linkowane z publicznych miejscówek (obecnie już według mnie oflagowanych) utrzymały ruch, więc profile linków domen też z tego wynika nie były decydujące w tym update.

Pisanie, że Google potrafi oceniać "jakość" tekstu nie jest dalej prawdą ;) Dobra optymalizacja contentu to nadal sprawa konkretnych jego parametrów, sam tekst jaki by nie był nawet z generatora jak jest odpowiednio spreparowany pod wyszukiwarkę to działa (rankuje).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

U mnie co ciekawe po updacie ani słychu, ani widu aż.... do 29-30 września. Sklep (producent) z suplementami diety. Moje obserwacje:

 

- Brak bloga na stronie

- brak merytorycznych treści, poza opisami kategorii, ale to dość krótkie treści

- 95% stron to strony sprzedażowe / produktowe, nie nastawione na edukacje / wiedze

- treści typowo informacyjne, wg. mnie średnio rozwijające temat / zagadnienie

- treści kopiowane ze strony przez innych sprzedawców

- poza FB brend raczej średnio spięty z Social Media

- ilości pozyskanych linków raczej śladowa

- spadły produkty, których wcześniej nie linkowano / nie optymalizowano (długi ogon)

- w lipcu sklep jeszcze ze sporymi wzrostami, domena leciwa

 

Zawartość treściowa strony mocno ograniczona ze względu na przepisy prawne.

 

www.tebim.pro - Rozwiązana dla e-biznesu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności