Skocz do zawartości

Informatyku, Glupcze !

loop

Rekomendowane odpowiedzi

jest to głupie co najmniej i dziwne, bo będzie trzeba pozycjonować oddzielnie wszystkie subdomeny - zajmą się tym informatycy :>

subdomeny można w łatwy sposób przejąć - zajmie się tym oferujący

chłopaki będą linkowali, tworzyli strony i dodawali linki - skorzysta na tym oferujący, bo powiedzmy, że jego firma się rozwinie, zacznie wychodzić poza mazowieckie i wiadomo, że miło mieć domenkę starą, z wysokim pr, linkami itp. :>

będzie trzeba pozycjonować oddzielnie wszystkie subdomeny
Wystarczy wejść na stronę główną i zobaczyć że są tam linki do subdomen.

Nie znam się na pozycjonowaniu, ja tu tylko zużywam transfer i miejsce w sql.

Roman Kluska ujawnia: nadchodzi INFLACYJNY ARMAGEDON!

Wielki Elektronik

Właściciel sam prowadzi firmę w tej branży, więc raczej nie za chętnie będzie te linki wstawiał, oprócz tego widzę, że wierzysz, że żyjemy w kraju w którym ludzie są dla siebie życzliwi i z zapałem dotrzymują umów niepisanych, których dotrzymywać wcale nie muszą :>

Jakiś rok temu mój syn sam stronkę sobie napisał. trochę mu błędów usunąłem, postawiliśmy na serwerze, wbiliśmy do paru katalogów (niezbyt wiele), dałem parę swoich linków i już po 3 tygodniach byłiśmy w TOP10 (a nawet TOP 3) na takie hasłe jak: NAPRAWA KOMPUTERÓW, SERWIS KOMPUTEROWY, POGOTOWIE KOMP...... I tak zostało do dzisiaj.

Więc tak sobie myślę, że gościu taki informatyk, i trochę ściemnia z tym pozycjonowaniem, bo tak naprawdę to na te akurat hasła niewiele trzeba zrobić, żeby się znaleźć w wyszukiwarkach wysoko. A jak się jeszcze dopisze do takiego hasła nazwę miasta, to TOP 1, już całkiem łatwo zdobyć. Syn właśnie tak ma bez większego wysiłku...

Edit: i wielkiego interesu jakoś z tego nie widać. Wezwania do napraw są sporadyczne, znacznie więcej oczywiście jest z polecenia.

Sorry, nie odpowiadam na PMy

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.