Skocz do zawartości

Ile prądu pobiera komputer?


MoRiA

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich i każdego z osobna.

Czy orientujecie się, jaką ilość energii elektrycznej pobiera przeciętny, standardowy jak na dzisiejsze czasy komputer stacjonarny? Myślę tu o jak najbardziej przeciętnej maszynie, której wartość sklepowa to 1500-2000 złotych brutto. Do tego chodzi mi po głowie kwestia poboru mocy przez np. 17-calowy monitor, nie LCD, płaski ekran, ot taki 'hicior' sprzed 5 lat.

Dzięki za odpowiedzi.

"...wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy..."

Zawiodły i rozczarowały, więc nie polecam: ReMedia z Bydgoszczy, Net-Sukces Krzysztof Ziółkowski.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

https://www.extreme.outervision.com/psucalculator.jsp

Na monitorze zazwyczaj jest podany pobór prądu.

Na 100% to tylko po podlączeniu licznika można poznać pobór.

Nie znam się na pozycjonowaniu, ja tu tylko zużywam transfer i miejsce w sql.

Roman Kluska ujawnia: nadchodzi INFLACYJNY ARMAGEDON!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź na zasilaczu komputera jego moc i na zasilaczu LCD tak samo i obliczysz sobie najprawdopodobniej bedzie to ok 400W co daje Ci koszt 0,4 x cena 1kWh

Przestałem olewać Skuteczne SEO . Zanim zapytasz gugla naucz się zadawać pytania ....

Moja  fotografia kulinarna  :D Jak Ciebie robią w ..... Wuja dowiesz się na seoinfo.edu.pl, Fu*k Google ......Ask me .... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź na zasilaczu komputera jego moc
Na zasilaczu jest podana maksymalna moc jaką można go obciążyć. Zasilacz taki pobiera więcej prądu niż oddaje, ale to już zależy od jego sprawności.

Nie znam się na pozycjonowaniu, ja tu tylko zużywam transfer i miejsce w sql.

Roman Kluska ujawnia: nadchodzi INFLACYJNY ARMAGEDON!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MoRiA[, podaj konfigurację swojego sprzętu, bo tak nie można nic wyliczyć.

Beerbant, tak się nie oblicza zużycia prądu:)