Skocz do zawartości

Pomoc dla początkującego


dave9783

Rekomendowane odpowiedzi

33 minuty temu, Aleksiejs napisał:

@blazejs tylko co ma do tego, że to akurat shoper? Strukturę linków można robić bardzo przejrzystą.

 

Bo go polecasz wiec niech zna nie tylko superlatywy. Nie znam sie na oprogramowaniu sklepow na tyle zeby cokolwiek polecac, ale np. stary sklep tego samego klienta zrobiony na archaicznym GekoSale indeksowal sie jak dziki.

Artscape - tworzenie stron www | Pomóż Szajce Szarego Wilka: https://pomagam.pl/szajkowepsiaki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 36
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

@blazejs to ja to samo mogę powiedzieć, że mam sklep na shoperze, który jest w całości w indeksie i nie mam z tym żadnego problemu. Jeśli uzależniasz indeksację od silnika samego w sobie to nie bardzo jest o czym dyskutować. 

Firia.pl - Blog pasjonatki wszystkiego co związane ze zdrowiem, odżywianiem oraz psychologią
Każdy czasem potrzebuje pięknych życzeń i wierszyków na najróżniejsze okazje - https://zyczeniowo.pl/ 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

SaaS jest wygodny dla początkujących sprzedawców. To, że seowcy klną na dzierżawione sklepy wynika głównie z tego, że wszelkie zmiany w sklepie (chociażby najprostsze poprawki h1,h2,h3) musi wprowadzić owa platforma i jej ludzie. Oczywiście często za dodatkową opłatą, ponieważ sklepy nie zarabiają na abonamencie tylko na usługach dodatkowych (grafiki, bannery, wdrożenia). Wdrożenie poprawek ze strony platformy często trwa dość długo (kolejka zgłoszeń, kolejka u programisty itp.). Nie twierdzę, że wszędzie i u wszystkich tak jest. Opisuję tylko własne doświadczenie :)

Natomiast jeśli ktoś jest zadowolony z Selly, Shoplo, Shoper, RedCart, IAI czy czegoś innego - super :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 3 tygodnie później...
On 9/20/2018 at 8:17 AM, Pyciak said:

I jeszcze jeden "koszt", o którym warto pamiętać - sprawna, fachowa obsługa klienta. Ile razy spotkałem się z tym, że ktoś otwierał sklep internetowy, pakował kupe siana w jego promocje, ale w kompletnym poważaniu miał obecnych klientów. Wysiłki, które sprawiły, że klient został pozyskany to jedno, ale później trzeba o tego klienta dbać, trzeba go ponownie zapraszać do sklepu (nie mówię tu tylko o namolnym email marketingu), nie wspominając o sklepach, w których jest "infolinia" czyli numer telefonu do właściciela, który ma na głowie 15065134 innych rzeczy niż obsługę klienta. 

 

Istotny temat, czesto pomijany "w ferworze walki" na ktory warto szczegolnie zwrocic uwage.

 

W zwiazku z tym chcialbym zapytac co szanowni koledzy mysla o pewnym rozwiazaniu ktory podpatrzylem na rynku mieruchomosci. Rozwiazanie w/g mnie nadaje sie doskonale na wczesnym etapie dzialalnosci, gdzie nie ma miliona klientow dzwoniacych bez przerwy, ale rowniez nie stac nas jeszcze na profesjonalny customer support.

 

A mianowicie: automatyczna sekretarka, gdzie klient moze zostawic pytanie z obietnica ze ktos oddzwoni. Takie uslugi sa szeroko dostepne dzisiaj, chocby na skype, sa rowniez firmy oferujace virtual office services.

 

 

Zalety: 

 

- klient zostawia bardziej sprecyzowane zapytania i nie pyta o wszystkie "pierdoly" gdzie wiekszosc odpowiedzi jest i tak na stronie internetowej

-customer support ma wiecej czasu na przygotowanie wlasciwych odpowiedzi, przez co support jest bardziej wartosciowy dla klienta

-mozna oddzwonic do klienta w bardziej dogodnej dla siebie chwili, a nie np. z samochodu, czy z magazynu, trzymajac jedna reka telefon, druga wykonujac inne czynnosci i myslac w danej chwili jeszcze o czyms innym.

 

Wady: 

 

-klient chce wiedziec wszystko na juz

 

 

 

 

Co o tym myslicie?

 

Pozdrawiam,

 

Sylwester

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko zależy jaka branża. Mieszkaniówka ma to do siebie, że płacisz 100k pln + za mieszkanie.

Jeśli chodzi o jakieś drobiazgi, to jeśli nie dodzwonię się do jednego sprzedawcy, to zadzwonię do drugiego zamiast czekać na informację zwrotną, która może nigdy nie przyjść.

Firia.pl - Blog pasjonatki wszystkiego co związane ze zdrowiem, odżywianiem oraz psychologią
Każdy czasem potrzebuje pięknych życzeń i wierszyków na najróżniejsze okazje - https://zyczeniowo.pl/ 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 hour ago, Aleksiejs said:

Wszystko zależy jaka branża. Mieszkaniówka ma to do siebie, że płacisz 100k pln + za mieszkanie.

Jeśli chodzi o jakieś drobiazgi, to jeśli nie dodzwonię się do jednego sprzedawcy, to zadzwonię do drugiego zamiast czekać na informację zwrotną, która może nigdy nie przyjść.

 

Tego sie rowniez obawiam, ale mozna wykupic virtual office gdzie telefon odbier pracownik call centre. Wychodzi znacznie taniej niz pracownik na etat. W zaleznosci od pakietu moze tylko odbierac telefony, udzielac odpowiedzi, oddzwaniac, itp.

Wydaje mi sie bardziej profesjonalne niz odbieranie telefonu bedac na zakupach czy np w garazu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@GreatValued tylko czy ten pracownik call center będzie w stanie odpowiedzieć na jakiekolwiek pytanie, na które nie ma odpowiedzi w ofercie? ;) 

Raczej nie.

Firia.pl - Blog pasjonatki wszystkiego co związane ze zdrowiem, odżywianiem oraz psychologią
Każdy czasem potrzebuje pięknych życzeń i wierszyków na najróżniejsze okazje - https://zyczeniowo.pl/ 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, GreatValued napisał:

ale mozna wykupic virtual office gdzie telefon odbier pracownik call centre.

I  co taki ,,pracownik,, odpowie? Nie da żadnej konkretnej odpowiedzi dzwoniącemu. Co najwyżej = ktoś do Pana oddzwoni.

Pozycjonowanie, audyt stron www i inne usługi SEO.

 

                          

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minutes ago, Finan said:

I  co taki ,,pracownik,, odpowie? Nie da żadnej konkretnej odpowiedzi dzwoniącemu. Co najwyżej = ktoś do Pana oddzwoni.

 

Ok, jakies bardziej konstruktywne propozycje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Konstruktywna propozycja jest taka że jak podajesz gdzieś nr telefonu firmy = podajesz godziny pracy i w tych godzinach raczej nie siedzisz jak napisałeś na zakupach lub w garażu.

 

Pozycjonowanie, audyt stron www i inne usługi SEO.

 

                          

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety wiekszosc czasu podczas pracy spedzam w aucie. Poza tym czesto lubie pracowac w nocy dlatego pomyslu z virtual office bym tak od razu nie skreslal. Z zwiazku z tym mam pytanie czy ktos z grupowiczow korzysta z takiego rozwiazania i ma jakies praktyczne doswiadczenia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności