Skocz do zawartości

[Zlecę] Pozycjonowanie i optymalizację dwóch stron internetowych o tematyce warsztatowej

dudson86

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Nasza firma to warsztat samochodowy. Obecnie posiadamy adres auto-rewers.pl . Chcielibyśmy wypozycjonować stronę w dwóch kierunkach: 

1. hamownia - temat związany z pomiarem mocy i chiptuningiem

2. spawanie metali - aluminium, żeliwo, itd

Z zawodu jestem informatykiem, ale nie mam czasu na poznawanie nowego tematu. Stwierdziłem, że lepiej będzie jeśli stworzę 2 strony stricte związane z tematyką którą chcę pozycjonować i tak założyłem dwie strony: hamownia-lublin.com.pl, spawanie-lublin.com.pl . Skontaktowałem się z kilkoma firmami z google, ale już po samej rozmowie widzę, że chcą tylko złapać klienta na jakieś długie umowy bez sprawdzenia czegokolwiek. Nikt mnie nie spytał co ja tam chce pozycjonować konkretnie, mówią mi, że trzeba poprawić wygląd mojej strony a tam jest wrzucony jakiś pusty template :D 

Czego oczekuję?

- na wstępie pomocy przy tworzeniu strony (chodzi o wskazówki jak powinienem ją zbudować pod kątem SEO) - póki co wiem że nie powinna to być strona single-page - tutaj też poproszę o potwierdzenie. Nie chcę tworzyć strony którą zaraz będę musiał poprawiać.

- wypozycjonowanie dwóch stron o których pisałem wyżej - chyba, że te domeny które zarezerwowałem w niczym nie pomogą i możemy zostać przy jednej stronie która de facto w nazwie nie ma nic związanego z tym co chcemy pozycjonować

- konkretnej oferty i umowy, wystawiania FV na firmę

- profesjonalne podejście do tematu

- gwarancję osiągnięcia pozytywnych rezultatów w jakimś skończonym czasie

Oferty prosimy przesyłać na: dudson86@gmail.com

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

• Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

• Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie