Skocz do zawartości

Home.pl - problemy z serwerem


Ważka

Rekomendowane odpowiedzi

No i dwa dni pogrzebałem ale im bardziej moje skrypty robią się lekkie tym częściej dostaje 503, może mogliście te 200 osób podzielić na 5-6 grup, żeby wszyscy teraz nie ryli i testowali na wariata, bo nie wiem czy to mój skrypt powoduje 503 czy nie.

Potrzebujesz pomysł na biznes? Zapraszam na największe forum biznesowe w Polsce!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 119
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Mamy wytypowane okolo 200 kont (na 30 tysiecy serwerow u nas), ktorzy dostana pismem poleconym (+email) informacje ze przekraczaja limity i maja 2 tygodnie na reakcje. Do wyboru bedzie przejscie na serwer lub hosting dedykowany, wziecie sie za swoj serwis (i zoptymalizowanie go - dolaczymy ciekawe logi z MySQL'a) albo zakonczenie wspolpracy z home.pl

Szanowny Panie Stevenie,

1. Popieram Pana stanowisko odnosnie nieoptymalnych skryptow oraz baz danych uzywanych przez uzytkownikow ale:

2. Gdzie macie okreslone w regulaminie, specyfikacji uslug czy gdziekolwiek indziej limity o ktorych Pan mowi? Czy limit moze byc okreslony subiektywnie przez Was czy tez jest to jakis parametr na ktory godzi sie klient w momencie zawierania umowy?

Sytuacja jest analogiczna gdybyscie sprzedawali konta bez informacji o transferze przyslugujacym w ramach konta (tez jeden z parametrow) a potem uzytkownikom ktorzy sa "be" wysylali do nich informacje ze wyrzucicie ich z serwera. Tak moga zachowywac sie firmy z za przeproszeniem Pcimia Dolnego a nie "Numer 1".

3. I jeszcze Panie Steve pytanie z innej beczki - dlaczego Wasze filtry antyspamowe sa tak beznadziejne? Rozumiem, ze ilosc poczty ktora obslugujecie wymaga indywidualnych/autorskich rozwiazan bo mogloby sie okazac ze potrzebujecie kolejnych 100 maszynek ale przeciez problem spamu nie istnieje od dzisiaj....

Naprawde darmowe konta lepiej wychwytuja spam niz Wasze platne. Dodatkowo (jesli sie cos zmienilo prosze mnie poprawic) - dlaczego jesli juz poczta zostanie zakwalifikowana jako spam idzie do /dev/null'a ?

Uzytkownik powinien miec mozliwosc zapoznania sie z wiadomosciami wychwyconymi jako spam - przeciez czasami wystepuja pomylki.....

Mam nadzieje, ze ustosunkuje sie Pan do mojej wypowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dlaczego Wasze filtry antyspamowe sa tak beznadziejne? Rozumiem, ze ilosc poczty ktora obslugujecie wymaga indywidualnych/autorskich rozwiazan bo mogloby sie okazac ze potrzebujecie kolejnych 100 maszynek ale przeciez problem spamu nie istnieje od dzisiaj....

Naprawde darmowe konta lepiej wychwytuja spam niz Wasze platne. Dodatkowo (jesli sie cos zmienilo prosze mnie poprawic) - dlaczego jesli juz poczta zostanie zakwalifikowana jako spam idzie do /dev/null'a ?

Uzytkownik powinien miec mozliwosc zapoznania sie z wiadomosciami wychwyconymi jako spam - przeciez czasami wystepuja pomylki.....

Co prawda to prawda, o ile kazdy jest w stanie zrozumiec stanowisko home w sprawie obciazenia konta to ich system antyspamowy to typowy przyklad jak nie filtrowac poczty.

Jest tak juz chyba od zawsze ze home nie jest tu liderem (delikatnie mowiac).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z pewna taką nieśmiałościa dołączam do niecierpliwie oczekujących na odpowiedź :shout:

Przestałem olewać Skuteczne SEO . Zanim zapytasz gugla naucz się zadawać pytania ....

Moja  fotografia kulinarna  :D Jak Ciebie robią w ..... Wuja dowiesz się na seoinfo.edu.pl, Fu*k Google ......Ask me .... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj to juz mnie kompletnie dobili w home.pl

Podpisalem wlasnie umowe na platne udostepnianie specjalistycznych danych gieldowych z pewnym domem maklerskim, ktory udostepnia dane z ich bazy MySql.

I co sie okazuje? Goooru hostingu home.pl ma zablokowane polaczenia z zewnetrznymi bazami danych i nie ma zadnej mozliwosci tego odblokowac. Halllloooooooo przeciez to jest podstawowa funkcja serwera, wiec czemu nie informuja o tym w swoim regulaminie przy zakladaniu konta?!

Rozwiazanie to tlumacza wzgledami bezpieczenstwa. Ja to naprawde rozumiem - najlepiej odciac caly internet i wszystkie pasma od home.pl zeby wszystko dzialalo tylko lokalnie i bylo mega bezpieczne. Jak dla mnie jest to parodia, jestem w kropce!

O dziwo polaczenia z zewnetrznych serwerow z bazami danych w home.pl jest mozliwe. Musze teraz kombinowac zapisywanie danych na serwerze home.pl za posrednictwem innego serwera.

Parodia kompletna dla mnie i amatorszczyzna, za to maja u mnie minus jak pas startowy...

Pozdrawiam,

Ważka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mimo że z samego środka, to tak z boku trochę, hyhy:

Tak to czytam i się dziwię. Bo Home przecież od dawna

miał swój jasno określony profil pożądanego klienta.

Ich właśny system, ich własna polityka bezpieczeństwa

WWW zawsze robiła z Home providera na wysokim

poziomie usług, przez to cen, ogólnie wszystkiego, ale

nie elastyczności przed webdeweloperem.

Aż tu nagle lament... Panowie, co Wy robicie w Home

ze swoimi se(o)rwerami?! To jest podstawowe pytanie!

Do Home to mogliście klienta posłać żeby mu dobrze

zrobić, domeny kupować, firmową wizytówkę postawić,

itp.

:]

Szy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, co Wy robicie w Home

no hostujemy u nich :piwo: ale wybacz Szy jezeli na najdroższym hostingu przy nienajwiększej ogladalnosci qlweb "przeciąża" serwer to ........ :)

P.S.

co się z Tobą Szy działo ?? :)

Przestałem olewać Skuteczne SEO . Zanim zapytasz gugla naucz się zadawać pytania ....

Moja  fotografia kulinarna  :D Jak Ciebie robią w ..... Wuja dowiesz się na seoinfo.edu.pl, Fu*k Google ......Ask me .... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pozwolę się zgodzić z Tobą Beerbant, dla kogo i na jakie serwisy oni dają 900GB transferu, nieograniczona ilość baz MySQL? Jestem w szoku, bo miałem 300GB i nie miałem "503" ani razu ale zakładając większą liczbę odwiedzin przy przedłużaniu umowy podniosłem pakiet do pro (z 300 na 900). Wydawało mi się, że jak rośnie transfer to i zasoby będą większe a nie takie same czy nawet mniejsze. Prawdą jest że oni lubią klientów wizytówkowych na wielkich serwerach, sam obsługuję ponad 10 klientów co mają strony max 10 podstron html a stoją na serwerach pro 600GB.

Potrzebujesz pomysł na biznes? Zapraszam na największe forum biznesowe w Polsce!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miesiąc temu miałem 20 min pad

po zgłoszeniu zaraz wszystko wstało

odpowiedź hotline : "przepraszamy mieliśmy małą awarię"

ale przeżyłem chwilę grozy bo serwer odpowiadał tyle że z czystym kontem i hasła nie działały

myślałem że włam

dwa dni temu też zauważyłem "niedziałalność" serwisu, odpowiedź serwisu: "prace administracyjne"

po godzinie ten sam problem, odpowiedź serwisu: "prace administracyjne"

wieczorem zorientowałem się że zmienili zawartość plików konfiguracyjnych skryptu

odpowiedź hot-line: "nie jesteśmy w stanie określić kto i co zmienił, proszę wysłać mail do admina"

no to wysłałem z zapytaniem dlaczego zmienili i dlaczego nie powiadomili

odpowiedź dziś, czyli po 2 dniach cyt:

"Prawdopodobnie zrobil to jeden z naszych administratorow. Jest to dzialanie

administracyjne, ktore nie ma wplywu na strukture serwisu, jedynie na predkosc

dzialania witryny. Staramy sie informowac o takim fakcie klienta, jednakze

moglo to umknac uwadze, za co serdecznie przepraszamy."

PRAWDOPODOBNIE ??? - trochę się zjeżyłem, no ale niepotrzebnie bo przecież przeprosili.... prawda?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności