Skocz do zawartości

Home.pl - problemy z serwerem


Ważka

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 119
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Fakt jest taki, że w qlwebie jest dużo zbędnego kodu !!!

$pyt = "SELECT COUNT(*) FROM `" . $g_przedrostek . "katalog`";

$odp = $DB->query ($pyt);

$ile_stron = mysql_fetch_row($odp);

$pyt = "SELECT COUNT(*) FROM `" . $g_przedrostek . "podkategorie`";

$odp = $DB->query ($pyt);

$ile_podkateg = mysql_fetch_row($odp);

Po co takie coś w menu.php :peace:

Skoro to samo później powtarzane jest w index.php

Pewno jest więcej rzeczy których nie znalazłem .. ale to dodatkowe dwa zapytania na odświeżenie strony :rotfl:

Nie wiem jak jest z wydajnością takich zapytań... ale skoro są zbędne to nie zaszkodzi wyrzucić ..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No chyba znalazłem wyjście z sytuacji :P napisałem do home.pl że wobec tego zlecam im optymalizacje baz danych i zlecenie zostało przyjete także teraz po tym jak zoptymalizują te bazy danych to mam nadzieję, że znikna podstawy do zarzutów :D

P.S.

chyba jednak miałem racje uważając , że home.pl jednak ma najlepszą obsługę klientów ....

Przestałem olewać Skuteczne SEO . Zanim zapytasz gugla naucz się zadawać pytania ....

Moja  fotografia kulinarna  :D Jak Ciebie robią w ..... Wuja dowiesz się na seoinfo.edu.pl, Fu*k Google ......Ask me .... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ale żeby Rubika nie stać było na dedyka ?? :)

"optymalizacja bazy danych przez home.pl w jego przypadku

to 200 PLN ;)"

Przestałem olewać Skuteczne SEO . Zanim zapytasz gugla naucz się zadawać pytania ....

Moja  fotografia kulinarna  :D Jak Ciebie robią w ..... Wuja dowiesz się na seoinfo.edu.pl, Fu*k Google ......Ask me .... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fakt jest taki, że w qlwebie jest dużo zbędnego kodu :)

$pyt = "SELECT COUNT(*) FROM `" . $g_przedrostek . "katalog`";

Nie wiem jak jest z wydajnością takich zapytań... ale skoro są zbędne to nie zaszkodzi wyrzucić ..

akurat county to pikuś jeśli są bez warunków. AFAIK nawet nie tyka pliku z tabelą tylko z informacji o tabeli wyciąga ilość rekordów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co by nie mówić o home.pl to obsługę klienta mają b.dobrą ,mimo że dostałem mail'a o obciążeniu serwerów, jak na razie, nie mogę o nich złego słowa powiedzieć, są chętni do współpracy, pomagają, starają się - jest ok, wrażenie pozostaje miłe.

Jedyne do czego można się przyczepić to panel administracyjny (nieintuicyjny) ale przy odrobinie chęci da się przejść.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Odświeżę temat, bo sprawa znalazła swój finał, o czym głośno na forum WHT https://www.webhostingtalk.pl/index.php?showtopic=6529

Home dopięło swego i pozbywa się części klientów - przed chwilą odebrałem drugi i ostatni polecony, co oznacza, że należę do elitarnego grona najbardziej niezdyscyplinowanych użytkowników SH w polskim necie.

Czy ktoś wybiera się na wojnę z Home ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko po co?

Dla zasady ? Dla sportu ? Dla obrony indywidualnie pojmowanych praw konsumenta ?

Pojęcia nie mam - osobiście nie przewiduję, ale niektóre z argumentów klientów

mniej ugodowych niż ja wydają się mieć ręce i nogi.

Sprawa jest o tyle ciekawa, że w gruncie rzeczy dotyczy nie tylko home i jego klientów,

ale generalnie - zakresu i ograniczeń świadczeń isp w kontekście ofert handlowych,

na podstawie których podejmuje się deyczję o wyborze tego, czy innego usługodawcy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko po co?

Dla zasady ? Dla sportu ? Dla obrony indywidualnie pojmowanych praw konsumenta ?

Pojęcia nie mam - osobiście nie przewiduję, ale niektóre z argumentów klientów

mniej ugodowych niż ja wydają się mieć ręce i nogi.

A czy nie lepiej zastanowic sie nad tym, dlaczego klienci home'a dostali takie informacje? Zamiast pchac sie w walki i ciagnace sie wymiany argumentow, moze juz czas na spokojnie przeanalizowac co jest powodem takiej sytuacji. Byc moze serwis na tyle sie rozrosl, ze trzeba podjac pewne kroki, czy to w koncu usiasc nad serwisem i zaczac optymalizowac, czy moze przy braku odpowiedniej checi, czy wiedzy rozwazyc przejscie na rozwiazania dedykowane.

To, ze ten operator tak postepuje, to akurat dobra cecha, znaczy, ze dysponuja mozliwosciami analizy serwisu, sa sklonni pomagac, wyrazaja chec kontynuacji wspolpracy itp. Nie udaja, ze "u nas dziala wszystko cacy". Zauwazaja problem i informuja o tym klienta. Praktycznie kazdy ISP po pewnym czasie obslugiwania "kobyly" na koncie za pareset zlotych rocznie dalby sobie spokoj. Z tamtego watku mozna jeszcze wywnioskowac, ze przynajmniej home robi to humanitarnie, nie wywala na zbity pysk wypowiadajac umowe w terminie 7 dni, daje czas na analizy, poprawki, przejscia, a jak to nie skutkuje? No coz... nikt nikogo na sile nie bedzie przeciez zmuszal.

Patrzac dlugofalowo, cala ta sytuacja moze wyjsc uzytkownikom na dobre, koniec koncow serwisy albo zoptymalizowane, albo na dedykach beda dzialaly sprawniej i kazda ze stron bedzie zadowolona.

Pozdrawiam

::::logit::::

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak różowe nie jest z bok home.pl.

Mam tam 3 qlweby i mini post-nuke (brak forum, okólo 500+ uu dziennie) i sklep internetowy (na oprogramowaniem home.pl, "ktore nie może obciązać serwer za dużo").

Od 2 mięsiących nie moge doprośic się jakiś jasna informacja, co faktycznie obciąza najbardziej, co mam wysprzątać z home.pl - bo "nie sprawdzą pojedyncze domeny/bazy sql ale tylko caly serwer" - to jęsli nie oni, kto ma wiedzieć?

I dla 3 qlweby nie będę kupić dedyka za 1000 pln miesięczne.

Kontakt z admin jest imho też nie do końca ok, należy na kogo się trafi - od bardzo + do hmmm ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności