Skocz do zawartości

Wybijanie się na konkurencji


matteo29

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć mam pytanie.

 

Powiedzmy, że mój sklep nazywa się (czysto teoretycznie) 'internetowerewolucje', a konkurencji 'technosklep'

Konkurencja również ma sklep z tymi samymi przedmiotami, pozycje podobne, itd itd.

I konkurencja nagle dodaje post na sklepie: 'Internetowerewolucje - kup wynalazki technologiczne na technosklep'.

Albo 'Internetowerewolucje - sprawdź opinie na technosklep'.

Jeśli ktoś zna sklep internetowerewolucje i będzie chciał na niego wrócić może też w google zobaczyć  stronę technosklep.

Moje pytanie brzmi: czy takie działanie jest dozwolone? Pod względem prawnym & polityki Google? Czy można wybijać się na frazy z nazwą konkurencji?

Dzięki za odpowiedź! :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przestałem olewać Skuteczne SEO . Zanim zapytasz gugla naucz się zadawać pytania ....

Moja  fotografia kulinarna  :D Jak Ciebie robią w ..... Wuja dowiesz się na seoinfo.edu.pl, Fu*k Google ......Ask me .... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Dnia 25.11.2018 o 12:02, matteo29 napisał:

Moje pytanie brzmi: czy takie działanie jest dozwolone? Pod względem prawnym & polityki Google? Czy można wybijać się na frazy z nazwą konkurencji?

 

 

Nie. To może być podciągnięte pod stosowanie nieuczciwej konkurencji. To czy znak towarowy jest zastrzeżony czy nie w tym wypadku nie ma znaczenia.

https://prawo.vagla.pl/node/9538

Głównym celem wyszukiwarek NIE jest dostarczanie trafnych wyników. Głównym celem wyszukiwarek jest dostarczanie zysku.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co jeśli sklep (konkurencyjny) jest z USA?

Ma to również zastosowanie?

 

 

Zastanawia mnie, bo w między Polskim i drugim Polskim sklepem widziałem taką walkę. Jeden sklep wykorzystuje w tytule artykułu nazwę drugiego sklepu i pod nią się pozycjonuje. To jak to w końcu jest?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, matteo29 napisał:

To jak to w końcu jest?

 

No właśnie, jak to w końcu jest? Opisany przez ciebie przykład jest ogólny. Zazwyczaj występują czynniki, które można zapisać na plus lub minus. Każda spawa jest inna i trzeba do niej podchodzić indywidualnie. Jeśli masz problem to idź do kancelarii prawnej i przekaż im wszystkie szczegóły. Na ogólniki dostałeś odpowiedzi powyżej.

Głównym celem wyszukiwarek NIE jest dostarczanie trafnych wyników. Głównym celem wyszukiwarek jest dostarczanie zysku.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności