Skocz do zawartości

Link Building w Polsce 2018 - wyniki badania


Linkhouse

Rekomendowane odpowiedzi

Wyniki badania Link Building w Polsce 2018 - 25 pytań, 412 uczestników i wiele ciekawych wniosków:

  • 96,3% ankietowanych z budżetem na link building ponad 500 PLN korzysta z płatnych artykułów sponsorowanych,
  • 48 groszy z każdej złotówki wydawanej na SEO jest przeznaczane na link building,
  • Co 3 agencja SEO nie prowadzi testów skuteczności link buildingu,
  • 39,7% osób ze stażem 5+ lat używa linków zagranicznych – wśród osób posiadających maksymalnie 2-letnie doświadczenie jest to tylko 25,8%,
  • Średni budżet na link building wzrósł od 2017 roku o 31,3%.

 

Zobacz: Link Building w Polsce 2018

 

Co Was zaskoczyło? Jakich pytań zabrakło w ankiecie?

Linkhouse.co - platforma content marketingu i link building z największą bazą serwisów, narzędziami ułatwiającymi tworzenie ofert linkowania i śledzenia jego efektów. 

Wyniki Badania Link Building w Polsce - 2018

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności