Skocz do zawartości

Liczba wejść na stronę firmową.


mezon123

Rekomendowane odpowiedzi

Nie wiem czy to jest  dobre forum żeby zadawać problematyczne pytanie ale spróbuje.

 

Mam stronę firmową warsztatu samochodowego. To co mogę robić żeby żeby się jakoś "bez kosztowo" pozycjonować to prowadzenie bloga.

Strona dzięki blogowi całkiem rozsądnie się pozycjonuje.  NIe tak super jakbym chciał ale biorąc pod uwagę realia finansowe jest chyb nieźle.

 

Patrzę na statystyki i widzę, że mam około 90-110 wejść dziennie na stronę.

Myślę, że jak na stronę warsztatu samochodowego to bardzo dobry wynik.

Oczywiście zdaję sobie sprawę, że wiele wejść jest bezpośrednio na wpisy na moim blogu firmowy.

 

Jednak niepokoi mnie to, że przełożenie na telefony do warsztatu jest niewielkie.

 

Do kogo powinienem zwrócić się żeby ktoś mi ogarnął gdzie jest problem.

Taki  powiedzmy audyt ale nie techniczny a bardziej biznesowo-marketingowy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak na szybko, ponieważ jestem w trasie. Można by było wdrożyć na dodstronach bloga takie oto rozwiązanie https://www.callpage.pl

 

Ponadto można również ewentualnie zrobić widget z zapisem na newsletter. Dzięki temu budujesz bazę mailingową osób, które odwiedziły Twój blog. Następnie możesz wykorzystać tą bazę do informowania subskrybentów o promocjach, bonach, rabatach itd.

https://freshmail.pl

 

*** online mobilnie... ;-)

 

 

 

 

Acha... jeżeli chodzi o newsletter, tutaj musisz dać jakąś korzyść dodatnią dla internauty, aby pozostawił swój e-mail. Może to być przykładowo jakiś bon rabatowy na usługi warsztatowe, do pobrania poradnik (ebook) itd.

*** online mobilnie... ;-)

Potrzebujesz domeny? Dobrego, taniego i niezawodnego hostingu WWW? Darmowego certyfikatu SSL?

 -> Aktualna oferta, sprawdź teraz ! <-

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U znajomego na blogu świetnie się sprawdza. Za zapis daje za darmo bardzo wartościowego ebooka. Możliwość zapisu na newsletter ma na w kilku miejscach. Zobacz sam https://liczysiewynik.pl

*** online mobilnie... ;-)

Potrzebujesz domeny? Dobrego, taniego i niezawodnego hostingu WWW? Darmowego certyfikatu SSL?

 -> Aktualna oferta, sprawdź teraz ! <-

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz nie pamiętam, ale chyba można zmienić czas oddzwonia. Pozatym są również konkurencji rozwiązania. Chciałem Ci pokazać o co chodzi. Np. zamiast oddzwaniania w 28 sek., zrobić opcję "pozostaw numer, a ja oddzwonie jak tylko będę mógł".

*** online mobilnie... ;-)

Potrzebujesz domeny? Dobrego, taniego i niezawodnego hostingu WWW? Darmowego certyfikatu SSL?

 -> Aktualna oferta, sprawdź teraz ! <-

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Strona jest widoczna ładne na frazy. Można jeszcze popracować nad mapą Google - tu jest o co powalczyć.

Trzeba zdawać sobie sprawę z procesu zakupowego. To w tej branży nie jest łatwe. Będziesz miał użytkowników, którzy będą szukać usługi przez kilka miesięcy, aż się zdecydują. Strona ogólne wrażenie robi dobre. Mi na hasło "montaż instalacji LPG Warszawa" wyskoczyła na 2 pozycji. Podejrzewam, że ten z TOP1 i TOP5 ma podobnie.

Izolacje Natryskowe - Ocieplanie pianką Warszawa - Poddasza i stropy. 

https://docieplanie-poddaszy.pl/  a może wybierz sobie coś pożytecznego na https://szlabany24.pl 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie na stronie brak CTA. Jakbym chciał umówić się na montaż/serwis LPG. to muszę szukać zakładki kontakt. Sekcja na stronie gdzie masz Montaż/Serwis/Od ręki sądziłem, że będe mógł się umówić a tutaj przekierowuje mnie do bloga, na którym tez nie ma żadnego CTA. Nie musisz nawet inwestować w Callpage wystarczy dodać sekcje "Umów się na serwis" "Masz pytanie zadzwoń" a najlepiej formularz gdzie, ktoś mógłby wysłać zapytanie mailem.

 

Mam ogólne wrażenie, że nie dzwonią bo nie wiedzą, że można. Pokaż mi miejsce na głównej gdzie mówisz klientowi, że może do Ciebie zadzwonić i się umówić?

 

Pozdrawiam

Pysio

Domondo.pl nowy sklep z osłonami przeciwsłonecznymi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zależy czy oglądasz stronę na stacjonarnym komputerze czy telefonie. 

 

Na domowym komputerze na samiutkiej górze każdej strony jest obok logo podawany email i numer telefonu.

W wersji na komórki z przyczyny wielkości ekranu nie jest to już widoczne.

 

Ogólnie cały czas strona główna jest w zamyśle do zrobienia całkiem od nowa. To jeszcze nie jest to co powinno i co bym chciał.

Jednak sam nie mam pomysłu jak to pod względem ergonomii, UX  i elegancji zrobić.

Pozostałe strony ( poza główną) z tego co słyszę od klientów to robią na klientach bardzo dobre wrażenie.

 

O dziwo ciężko mi znaleźć kogoś kto zrobi mi profesjonalną stronę główną. Jak szukałem wykonawcy na stronę główną to dostawałem oferty cwaniaczków co chcieli mi sprzedać darmowy szablon i mierne zdjęcia z darmowego stocka :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem warto, byś popracował nad zaplanowaniem artykułów. One powinny trafiać do Twoich potencjalnych klientów, a nie osób z branży. Dlatego sądzę, że  musisz publikować mniej techniczne artykuły, a bardziej tipy, co zrobić np. gdy stanie samochód, jak rozpoznać, że świeca się spaliła, kiedy wykonać serwis instalacji lpg? itp. Może dzięki temu będzie więcej telefonów. Albo mieszać - trochę takich, trochę takich :)

Profesjonalny sklep SEO dla agencji, freelancerów i przedsiębiorców.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, mezon123 napisał:

O dziwo ciężko mi znaleźć kogoś kto zrobi mi profesjonalną stronę główną. Jak szukałem wykonawcy na stronę główną to dostawałem oferty cwaniaczków co chcieli mi sprzedać darmowy szablon i mierne zdjęcia z darmowego stocka :).

 

Może budżet masz tylko na cwaniaczków, generalnie cały UX z projektem graficznym i potem zrobieniem gotowca nie jest taki tani. Także na tą chwilę z tym się wstrzymaj przetestuj callpage i fajnie jak na blogu dodasz jakieś call to action coś w stylu jeżeli chcesz sobie zainstalować w samochodzie to dzwoń.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, mezon123 napisał:

W wersji na komórki z przyczyny wielkości ekranu nie jest to już widoczne.

 

To musisz nad tym popracować aby było widoczne. W tym przypadku to jedna z ważniejszych informacji.

Usługi, ceny, kontakt.

Strona https://sklep-promar24.pl to sklep internetowy sprzedający dobre polskie zlewozmywaki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 28.01.2019 o 12:40, Seo_Cymes napisał:

Moim zdaniem warto, byś popracował nad zaplanowaniem artykułów. One powinny trafiać do Twoich potencjalnych klientów, a nie osób z branży. Dlatego sądzę, że  musisz publikować mniej techniczne artykuły, a bardziej tipy, co zrobić np. gdy stanie samochód, jak rozpoznać, że świeca się spaliła, kiedy wykonać serwis instalacji lpg? itp. Może dzięki temu będzie więcej telefonów. Albo mieszać - trochę takich, trochę takich :)

 

Nie  jest dziwne że blog prowadzę pod potrzeby pozycjonowania. W tej chwili lanie wody i wypełnianie pustą treścią ekranu monitora kiepsko wpływa na pozycjonowanie. 

Blog piszę tak żeby były w treści zwroty, zdania, zbitki słowne które google wyłapie. Nie chce żeby to była treść w typie "Och jak bardzo ciebie kocham  kochanie moje.... róże na górze , fiołki na dole " itd:.

 

Co do porad to temat jest śliski. trudno żebym na blogu wyjaśniał jak samemu naprawiać gaz w samochodzie :).

Celem bloga jest pokazanie że firma ma wiedzę, doświadczenie i budowanie wokół firmy atmosfery profesjonalizmu.

Dnia 28.01.2019 o 14:43, Divers93 napisał:

 

Może budżet masz tylko na cwaniaczków, generalnie cały UX z projektem graficznym i potem zrobieniem gotowca nie jest taki tani. Także na tą chwilę z tym się wstrzymaj przetestuj callpage i fajnie jak na blogu dodasz jakieś call to action coś w stylu jeżeli chcesz sobie zainstalować w samochodzie to dzwoń.

 

Budżet był jak najbardziej rozsądny w stosunku do zakresu prac a w dodatku byłem elastyczny co do wynagrodzenia.

Tak jak w każdej branży tak samo w robieniu stron internetowych jest masa cwaniaczków którzy żerują na niewiedzy klienta.

Wciskają odchody za cenę markowych perfum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności