Skocz do zawartości

Liczba wejść na stronę firmową.


mezon123

Rekomendowane odpowiedzi

Wydaje mi się, że te kilka dni testów to troszkę za mało. Wiem również, że samo narzędzie callpage nie jest tanie.

 

Może w takim razie inne, o wiele tańsze.

https://sugester.pl/voip/autocall

 

+ ponadto dostajesz system CRM, z różnymi modułami. Na pewno wprowadzenie tego rozwiązania w Twojej firmie ułatwiłoby proces zdobywania nowych klientów, zarządzanie aktualnymi, projektami, zadaniami, obiegiem dokumentów itd.... i to wszystko za 29 zł netto/miesiąc/użytkownik. :)

 

 

*** online mobilnie... ;-)

 

 

 

 

Potrzebujesz domeny? Dobrego, taniego i niezawodnego hostingu WWW? Darmowego certyfikatu SSL?

 -> Aktualna oferta, sprawdź teraz ! <-

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 28.01.2019 o 12:40, Seo_Cymes napisał:

Moim zdaniem warto, byś popracował nad zaplanowaniem artykułów. One powinny trafiać do Twoich potencjalnych klientów, a nie osób z branży. Dlatego sądzę, że  musisz publikować mniej techniczne artykuły, a bardziej tipy, co zrobić np. gdy stanie samochód, jak rozpoznać, że świeca się spaliła, kiedy wykonać serwis instalacji lpg? itp. Może dzięki temu będzie więcej telefonów. Albo mieszać - trochę takich, trochę takich :)

 

Dodatkowo również uważam tak.

 

Wyobraź sobie @mezon123 , że przeglądałem całego bloga i wszystkie artykuły są tak profesjonalne a zarazem dla mnie nie (zwykłego laika) nie zrozumiałe. Są profesjonalne dla profesjonalistów... więc w dużej mierze sądzę, że Twój blog przegląda Twoja konkurencja. :D Masz dużo wizyt i dlatego bardzo mały współczynnik lead'ów. 

 

Popatrz na blog z naszej branży https://www.zgred.pl/blog/ On porusza różne kwestie.... bardziej zaawansowane, a niektóre są typowe dla laika jak np. te artykuły:

https://www.zgred.pl/blog/pozycjonowanie-stron-za-500-zlotych-miesiecznie-czy-to-w-ogole-mozliwe/

https://www.zgred.pl/blog/ile-kosztuje-pozycjonowanie-a-ile-kosztuje-seo/

 

Powyższe artykuły są mało techniczne i uświadamiają potencjalnych klientów na usługi seo, jaki jest koszt. Z drugiej strony są też artykuły techniczne i wielu z branży nimi się posiłkuje. Jednak Zgred buduje sobie dzięki temu własna markę (świadczy usługi optymalizacji, pozycjonowania czy szkoleniowe). Artykuły przekuwają Internautów na klientów. Jak? Może się zdarzyć, że jakiś Internauta jest lekko "kumaty" w sprawach internetowych. Postawił sobie sam własna stronę. Ok. Teraz chciałby sobie ja pozycjonować, ale jeszcze nic na ten temat nie wie. Wchodzi na blog Zgreda i czyta.... czyta, czyta i czyta... aż włosy mu się na głowie zjeżyły. :) Myśli sobie... o kurcze, muszę postawić zaplecze seo, pisać artykuły, zdobywać linki, kupić i nauczyć się specjalistycznego oprogramowania itp. I co, ma trzy wyjścia:

 

1. Zapisać się na szkolenie i nauczyć się wszystkiemu samemu - (Zgred pozyskuje klienta).

2. Zleca usługę Zgredowi na optymalizacje/pozycjonowanie - (Zgred pozyskuje klienta).

3. Sam wszystko robi na podstawie artykułów Zgreda - (tutaj Zgred nie pozyskuje bezpośrednio klienta, ale buduje sobie markę. Może kiedyś czytelnik bloga poleci swojemu znajomemu bloga, a on zostanie nowym Zgreda klientem?..).

 

Jak widzisz, na powyższym przykładzie taka strategia ma właśnie sens. :) Jak "coś" pominąłem, to niech "ktoś" "coś" dopisze :D

 

P.S. @zgred - Mam nadzieję, że się nie uraziłeś za przykłady. 

 

 

Potrzebujesz domeny? Dobrego, taniego i niezawodnego hostingu WWW? Darmowego certyfikatu SSL?

 -> Aktualna oferta, sprawdź teraz ! <-

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 28.01.2019 o 10:44, mezon123 napisał:

Zależy czy oglądasz stronę na stacjonarnym komputerze czy telefonie. 

 

Na domowym komputerze na samiutkiej górze każdej strony jest obok logo podawany email i numer telefonu.

W wersji na komórki z przyczyny wielkości ekranu nie jest to już widoczne.

 

Zrób również tak, czy PC czy smartphone.... w obu przypadkach ma się wyświetlać! :-) 

Potrzebujesz domeny? Dobrego, taniego i niezawodnego hostingu WWW? Darmowego certyfikatu SSL?

 -> Aktualna oferta, sprawdź teraz ! <-

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@novum spoko luzik :) tak na zachętę ;)

 

 

image.png

Agencja marketingowa Semgence istnieje na rynku od 2018 i odpowiada za prowadzenie działań SEO dla wielu firm małych i dużych. Prowadzimy też kampanie Google Ads - niedawno zostaliśmy sie Partnerem Google spełniając odpowiednie kryteria. Betapoint

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@mezon123 myślę, że artykuł ,, kiedy wykonać serwis instalacji lpg" mógłby dostarczyć Ci klienta i nie musisz lać wody, tylko odpowiadać na problemy odbiorców ;)

Profesjonalny sklep SEO dla agencji, freelancerów i przedsiębiorców.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Co do narzędzi (programów/aplikacji) z funkcją call back to należy zwrócić uwagę co do ich specyfiki i konkretnego zastosowania. Przykładowo powyżej podane typowo sprawdzi się w dużych firmach z dziesiątkami osób siedzących ze słuchawkami na głowie (call center). Natomiast dla mniejszej firmy, gdzie nie chcemy, by automatyczne połączenie nas odrywało co kilka godzin od pracy (lub innej czynności) należy wybrać coś z powiadomieniami (bez automatycznych połączeń). Nie wiem czy mogę podać przykłady? Wystukaj w wyszukiwarce "call back" i przejrzyj pierwsze wyniki od reklam po kilka kolejnych. Zobacz co Ci odpowiada, masz też wersje typowo polskie, tak też mechanik na pewno sobie poradzi z obsługą. 

 

Ps. w tych narzędziach potrafią doliczać powyżej pewnego progu minut, tak też jak mechanik ma dłuższe rozmowy to warto by wybierał z tych co mają stałą stawkę i nie ma ukrytych kosztów. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności