Skocz do zawartości

Strona firmowa - co zmienić? :)

Herbaciana

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, 

Pozostawiam stronę firmową do oceny :)

Jestem początkująca w temacie pozycjonowania i już mówiąc szczerze brakuje mi pomysłów co zmienić, żeby strona "ruszyła" i pięła się w górę w wynikach wyszukiwania. W tej chwili najlepszą pozycją jaką udało mi się uzyskać jest 39 miejsce, na inne frazy to ok 75 i >100.

Będę wdzięczna za wszystkie wskazówki. 

https://www.ajrj.pl/

5 minut temu, blazejs napisał:

Czego oczekujesz po stronie z szablonu? :)

Strona nie powstała na szablonie, pierwotnie była przeznaczona dla anglojęzycznych odbiorców i w całości była w języku angielskim, stąd te linki, przeoczyłam to wrzucając "nową" polską wersję strony

17 minut temu, blazejs napisał:

Czego oczekujesz po stronie z szablonu? :)

Poprawnego tłumaczenia przed publikacją. 

Kolejne kwiaty to guziki SING UP

Doświadczone i pewne Biuro Rachunkowe w Łodzi. Na rynku od 1995 roku! 

Blog księgowego, czyli nowe przepisy podatkowe opisane prostym językiem.

5 godzin temu, Herbaciana napisał:

Strona nie powstała na szablonie, pierwotnie była przeznaczona dla anglojęzycznych odbiorców i w całości była w języku angielskim, stąd te linki, przeoczyłam to wrzucając "nową" polską wersję strony

I mialo tam byc "portfolio" taksowek? Takie nazewnictwo sekcji w one page jedzie szablonem na odleglosc.

Artscape - tworzenie stron www | Pomóż Szajce Szarego Wilka: https://pomagam.pl/szajkowepsiaki

Cytat

Strona firmowa - co zmienić?

Całość !

HTTP 200 usługi IT -> Dariusz Janicki | Realizacja serwisów www oraz oprogramowania w PHP / C# / Golang / Node.js / MySQL/ Laravel
Komory normobaryczne - normobaria.tech Wykonawca montażu i instalacji komory normobarii