Skocz do zawartości

Przyszłość marketingu internetowego


Seo student

Rekomendowane odpowiedzi

Nie mając dużego doświadczenia w Seo, mogę wytłumaczyć to w ten sposób że dzisiaj content jest tworzony dla robotów indeksujących Google pod wzgłędem optymalizacji stron, ale w związku z tym że coraz algorytmy zmieniają się to moim zdaniem trend i unikalność contentu będzie prioritetem dla ludzi w przyszłości. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To bardzo prosto wytłumaczyć powiedzmy że content dokłada do algorytmu rankowania 10 punktów, i linki z x miejscówek 10 punktów. Więc dowalając mocnymi linkami 20 punktów można wprowadzić w top stronę z contentem generowanym automatycznie lub "zassanym" z innych stron.

Wniosek content jest ważny ale dalej "Król jest nagi".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wiesz co to kloaking? Użytkownik widzi ( jest przekierowywany) zupełnie inna stronę i inny kontent. Więc jaki problem z "utrzymywaniem" klienta. Nie chodzi wyłącznie o ranking..... Uprzedzając Twoje kolejne pytanie różne rodzaje kloakingu ( dostosowanie treści do użytkownika) stosują obecnie wile czołowych serwisów. W BHS stosuje się najbardziej agresywną jego odmianę na zasadzie rankuje jedna strona a użytkownik widzi inna, ale w zasadzie to to samo kiedy widzisz na serwisie aukcyjnym to co oglądałeś przez tydzień...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiele chce i wszystkim udowadnia od 10 lat, że content is King ale tak nie jest.. Ogólnie złe myślisz Król dalej jest nagi.

Cytat

to jest, ale jest ryzyko też dostać się pod filtr Google

Bardzo ograniczono myślisz, a kto Ciebie zmusza zakładać kloake na docelową? Przecież możesz tylko ruch tak generować a to pierwszy z 100 sposobów....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz na tym forum "uprawiać marketing" to pomyliłeś się, my takie próby wyczuwamy na 1km. Bo to nasza specjalność. Pierwsza próba będzie ostatnią. Spamować forum spamerów Tobie nie uda się :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Przyszłość marketingu internetowego to w dużym stopniu automatyzacja i zastępowanie pracy ludzkiej automatami.
Ale bez ludzi chyba jednak się nie obejdzie :) Na pewno nie w SEO!
Poniżej post sprzed kilku dni:

 

fabpnoiodcehpnem.thumb.png.f473f9ecfb1f103ee76d02bad03c7075.png



Jak to możliwe, że serwis z nieporównywalnie mniejszym potencjałem pod SEO przegonił giganta? Nie dokonała tego automatyka.

Zaważyły decyzje projektowe na samym początku istnienia serwisu w obecnym kształcie. Decyzje i pomysły ludzi.
Serwis został zaprojektowany z myślą o tym żeby możliwie na każdej podstronie z potencjałem pod kątem widoczności było miejsce na dość obszerną treść.
Na airbnb zwyczajnie treści nie ma...
Dodając do tego szczegółową dbałość i dopracowanie na prawdę bardzo dokładnie elementów ważnych w procesie pozycjonowania daje nam przepis na sukces.
Wygrali tym że od początku zrobili serwis, przy którego projektowaniu zaangażowani byli specjaliści SEO (ludzie) i mieli ważną rolę w projekcie.

I ten przykład pokazuje, że każda automatyka kiedyś się kończy i potrzebuje ludzkiej "rozkminy" jak coś zrobić dobrze :)

 

 

Edytowane przez EACTIVE

pozycjonowanie-stron.png

Pozycjonowanie stron internetowych - https://www.eactive.pl/pozycjonowanie-stron/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności