Skocz do zawartości

[szkolenie dla śląskich firm]Internet w promocji firmy i sprzedaży produktów.


KuRT

Rekomendowane odpowiedzi

Zapraszam na szkolenie, które organizowane jest przez zaprzyjaźnioną firmę.

Szkolenie jest tylko dla Firm i tylko ze Śląska.

Internet w promocji firmy i sprzedaży produktów.

Czy potrafią sobie Państwo wyobrazić świat bez Internetu? Biznes bez Internetu? Jak jednak zrobić, aby Internet był narzędziem w budowaniu wizerunku firmy, jego wizytówką, narzędziem promocji i sprzedaży, a nie powodem do zmartwień? Pokażemy jak zrobiły to firmy, które odniosły sukces. Powiemy jak redagować teksty na potrzeby Internetu, jak budować reklamy wirtualne, jak wykorzystywać metody e-handlu, w końcu, jak zmierzyć efektywność naszych działań interetowych. Przekonamy, że warto "być w Internecie"!

Blok szkoleniowy składa się z wykładów i warsztatów. Podczas szkolenia zostaną omówione następujące zagadnienia:

Wykłady

* Wstęp do zagadnień komunikacji internetowej.

- Krótko o Internecie, zdefiniowanie podstawowych pojęć.

- Komputer, Internet, Intranet w sektorze MSP.

- Dlaczego warto „być w Internecie”?

* Reklama w Internecie.

- Dlaczego warto reklamować się i sprzedawać w Internecie?

- Jak zaistnieć w sieci – podejście marketingowo-handlowe.

- Wprowadzanie firmy i produktów do sieci.

- Strategie reklamy w Internecie.

- Strategie sprzedaży w Internecie.

- Rodzaje reklamy i sprzedaży internetowej.

- E-mailing, kampanie promocyjne, reklama bannerowa, pozycjonowanie.

* Strategiczne podejście do komunikacji internetowej.

- Specyfika strategii marketingowej w Internecie.

- Działania public relations w Internecie.

- Programy lojalnościowe w Internecie.

- Specyfika e-biznesu i e-handlu.

- Formy płatności w Internecie.

* Efekty komunikacji internetowej.

- Ocena skuteczności działań firmy w zakresie promocji i handlu w Internecie.

- Analiza skuteczności i efektywności działań promocyjnych w sieci.

- Niestandardowe techniki działań.

- Prognozy na przyszłość.

Warsztaty

* Wykorzystywanie Internetu do budowania wizerunku firmy.

* Efektywne redagowanie tekstów na potrzeby Internetu.

* Planowanie i kreowanie różnych form reklamy wirtualnej.

* Planowanie kampanii reklamowych.

* Wprowadzanie produktów i firm do Internetu.

* Pozyskiwanie nowych klientów i metody e-handlu.

* Mierzenie efektywności reklamy i sprzedaży internetowej.

* Zbieranie informacji o klientach.

* Pozostałe działania z zakresu promocji, public relations oraz sprzedaży w Interencie.

* Niestandardowe działania firm w Internecie.

* Case studies.

Szkolenie realizuje następujące cele:

Wykłady

* Pozyskanie przez uczestników wiedzy teoretycznej.

* Przedstawienie studiów przypadków firm wykorzystujących Internet w działalności promocyjno-sprzedażowej.

Warsztaty

* Pozyskanie przez uczestników wiedzy praktycznej oraz umiejętności efektywnego wykorzystania Internetu jako aktywnego narzędzia promocji i sprzedaży.

Liczba godzin lekcyjnych: 32godziny.

Czas trwania: 4 dni robocze, od 9.00 do 16.00.

Miejsce: 40-042 Katowice, ul. Wita Stwosza 31(budynek Prokuratury).

Cena:

* Małe i średnie przedsiębiorstwa: 265 PLN,

* Duże przedsiębiorstwa: 530 PLN.

Trener: Wojciech Różański

www.nowemetody.garr.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności