Skocz do zawartości

GA a Yandex Metrica - kiedy stosować i czy warto?


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,
Zastanawiam się nad tym, czy warto stosować Yandex Metrica zamiast Google Analytics?
Z tego, co wiem to niektórzy stosują oba rozwiązania naraz. Ponoć każde z nich ma swoje wady i zalety.
Wiem też, że warto stosować Yandex na zapleczach, by "nie wpuszczać" na strony Googla, a jednocześnie mieć jakieś pojęcie co do ruchu i innych bardziej szczegółowych danych analitycznych, których nie zapewniają nam proste mechanizmy analityczne po stronie serwera.

Ale przede wszystkim zastanawiam mnie jeden fakt. Nie chce mi się wierzyć, że Google nie bierze pod uwagę w kwestiach rankingowych danych, które otrzymuje dzięki zainstalowanemu na stronie GA :unsure: Jeśli tak jest to zastanawiam się też nad tym, czy możemy otrzymać jakieś "niepisane" negatywne konsekwencje wynikające z faktu, że np. zaprzyjaźnimy się z Yandex Metrica i jednocześnie "zamkniemy przed Google drzwi".

Oczywiście pisząc o rozwiązaniach alternatywnych wobec GA mam też na myśli nie osadzanie kodu GSC, bo inaczej w powyższym kontekście nie miałoby to żadnego sensu.

Co o tym myślicie? A może macie jakieś doświadczenia poparte testami? :dirol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności