Skocz do zawartości

Stworzenie forum

Anija

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, czy ktoś jest w stanie mi pomóc z tematyką założenia forum - Najlepiej na czymś darmowym ( ale nie jest to konieczne, bo chciałabym mieć kontrolę i dobrze działające forum, a nie ciągły brak forum lub nagłe zniknięcie) Gdzie najlepiej? Co dokładnie potrzebuję aby w pełni działało.? Jakie koszty mogą być związane z nim? Od czego zacząć - krok po kroku. ( W tym temacie jestem zielona :) ) 

Mam własną stronę internetową, do której zaczynam pisać i chciałabym rozbudować ją o forum dopiętym, aby móc dyskutować na różne tematy z innymi. 

Opcjonalnie poszukaj na hostingu w DA czy co tam masz opcji autoinstalator / installatron (różnie to nazywają). Masz tam gowtowe skrypty które zainstalujesz kilkoma kliknięciami, proponuję na subdomenie. Zobaczysz które jak wyglądają i może jakiś przypadnie Ci do gustu. To są darmowe opcje, więc na start nie ponosisz żadncyh kosztów. No chyba że działasz na jakimś darmowym hostingu to warto pomyśleć o domenie i płatnym hostingu.

Na początek zobacz czy coś z tego będzie, bo martwisz się niepotrzebnie na zapas o koszty jak nawet nic nie ruszone.

Doświadczone i pewne Biuro Rachunkowe w Łodzi. Na rynku od 1995 roku! 

Blog księgowego, czyli nowe przepisy podatkowe opisane prostym językiem.

9 godzin temu, Anija napisał:

ale nie jest to konieczne, bo chciałabym mieć kontrolę i dobrze działające forum [...] W tym temacie jestem zielona

Proponuje dział ogłoszenia i zlecenie tego zadania kompleksowo firmie, która dobierze hosting, kupi skrypt forum takie jak ma PiO i całość uruchomi.

Taka jest moja rada jako osoby trochę bardziej obeznanej z tematem :pisze:

HTTP 200 usługi IT -> Dariusz Janicki | Realizacja serwisów www oraz oprogramowania w PHP / C# / Golang / Node.js / MySQL/ Laravel
Komory normobaryczne - normobaria.tech Wykonawca montażu i instalacji komory normobarii

3 godziny temu, Anija napisał:

WordPressie