Skocz do zawartości

Reklamy Gmail - zero wyświetleń


Mazzur

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

Problem tkwi w zawężeniu i zbyt małej stawce.

 

"Poluzuj" trochę kierowanie i daj stawkę 2 zł i sprawdź co się stanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawężenie do 20 tys odbiorców nie powinno być za małe. Tematyka niszowa, a nie chcę promować dla ludzi spoza tej niszy. Mam promocję w sklepach Google i nisza wyświetla od kilkudziesięciu do kilkuset wyświetleń dziennie. Stawka 2 zł za przekierowanie zdecydowanie za wysoka. Jakie stawki ustawiacie dla reklam Gmail?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ustawienie stawki 2 zł, nie znaczy, że zapłacisz 2 zł za każde kliknięcie. Tak czy inaczej, od tego bym zaczął. Rzeczywiste koszty będą mniejsze.

Pamiętaj też, że płacisz za kliknięcie w reklamę, nie przejście na Twoją stronę - kreacja otworzy się najpierw w mailu.

Jeden seo rabin powie tak, a inny powie nie.

Zostałem SEMitą, żeby nawet w pracy siedzieć przy komputerze B)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności