Skocz do zawartości

W radiu o seo


Kazur

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 64
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Geolokalizacja, nie polega na tym, że ktoś wpisuje miasto w zapytanie. Polega na tym, że reklamodawca decyduje, gdzie ma być emitowana reklama. Jeżeli ktoś (obojętnie czy pozycjonując, czy kupując sponsorowane) dodatkowo uwzględnia tych, co wpiszą w zapytanie miejsce - to chwała im za to - nie dość, że konwersja lepsza, to i użytkownik nie błądzi. Geolokalizacja jest nie do powstrzymania, bo taki np. Google nie sprzeda 1 SERPA na dane słowo 10 bonzom za grubą kasę, tylko sprzeda miliony SERPów, mniejszym za rozsądne pieniądze. Ile jest miast/regionów? ... w samej Azji :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> poprosiła o obniżenie pozycji

hehe!

na konferencji o web 2.0 ktos powiedzial, ze niektorzy autorzy blogow prosza o NIE dodawanie ich wpisow do digga, bo im transfer zajezdza. Tez się wtedy usmialem.

>ekspansji firm lokalnych na globalne rynki

Jasne... fryzjer, pizzeria, lokalny serwis, montazysta okien i paneli podlogowych, hydraulik i zwirownia z piachem... za pewne wejda kiedys na rynki globalne.

pozdrawiam:

Tomek Frontczak

MaxROY.com sp. z o.o. - Search Marketing Consulting

Szkolenia - Marketing: AdWords (certyfikowane przez Google), SEO (certyfikowane przez MaxROY.com) i Analityka Webowa

marketing_okladka_poziom.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Geolokalizacja, nie polega na tym, że ktoś wpisuje miasto w zapytanie

no właśnie :)

Google nie sprzeda 1 SERPA na dane słowo 10 bonzom za grubą kasę, tylko sprzeda miliony SERPów

i o to tylko tutaj chodzi - o nabijanie kasy google ;>

i może na początku na pewno bedą niższe stawki to potem ogólenie wszystkie pójdą w góre bo duże firmy też będą się wbijać geolokalizacyjnie i tym samym podbijać ceny.

Jasne... fryzjer, pizzeria, lokalny serwis, montazysta okien i paneli podlogowych, hydraulik i zwirownia z piachem... za pewne wejda kiedys na rynki globalne.

(no wiesz w australii masz hydraulika z awionetką no i pizze też możesz sobie samolotem zamówić a i montażysta się pojawi skacząc na spadochronie ;)

a na poważnie to % firm lokalnych jest naprawde mizerny a w większych aglomeracjach tak czy inaczej będzie walka na pozycje tak w adwords jak i serpach i nic nie bedzie taniało jak to niektórzy wciskają kit , tylko bedzie coraz drożej i drożej.

Reasumując:

To nie my pozycjonujemy w google, to google pozycjonuje nas i to google tak rzeczywiście zaczyna nam narzucać jak mamy szukać no i co szukać i gdzie szukać ;)

Przestałem olewać Skuteczne SEO . Zanim zapytasz gugla naucz się zadawać pytania ....

Moja  fotografia kulinarna  :D Jak Ciebie robią w ..... Wuja dowiesz się na seoinfo.edu.pl, Fu*k Google ......Ask me .... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

https://blog.killbill.pl/2006/11/15/seo-w-r...owanie-w-radiu/

:-D

to się nazywa moc tradycyjnych mediów -- jedna mała audycja, a już karykatury inni robią.

i pytanie.. kto jest nieślubny, ja czy Szook? :)

pozdrawiam:

Tomek Frontczak

MaxROY.com sp. z o.o. - Search Marketing Consulting

Szkolenia - Marketing: AdWords (certyfikowane przez Google), SEO (certyfikowane przez MaxROY.com) i Analityka Webowa

marketing_okladka_poziom.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności