Skocz do zawartości

Problem z kontem w Aftermarket.pl


TomyJoe

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 41
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Nie bardzo rozumiem? Co z tego że 6 postów? Nie zajmuję się pozycjonowaniem ani optymalizacją i nie dyskutuję na te tematy. Z hostingiem i domenami przez kilkanaście lat nie miałem żadnych problemów aż do teraz. Znalazłem miejsce na forum wydaje mi się odpowiednie na takie tematy więc opisałem sprawę. Nie mam żadnego drugiego konta jak ktoś wcześniej sugerował, jak trzeba to proszę administratora żeby to jakoś zweryfikował.

Konto miałem założone dawno temu już nie pamiętam w jakim celu. Miałem teraz założyć drugie? Prosiłbym o skupienie się na samym temacie posta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem to nie jest tak, że ktoś założył nowe konto. Ktoś odzyskał hasło. A żeby to zrobić musiał znać dokładnie mail. I nie koniecznie zrobił to ktoś z supportu, bo jeśli na przykład podawałeś ten mail we whois.... to tak jakbyś zostawił klucze w drzwiach i napisał - wracam za miesiąc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja to widzę tak, że tamte domeny, co Ci nie chcą przenieść mogłeś rejestrować na jakieś inne niż swoje dane i już tego nie pamiętasz i stąd ten problem.

 

Jest jeszcze jedno możliwe rozwiązanie tej sprawy - skontaktuj się z właścicielem tej domeny, co kiedyś miałeś maila i poproś o pomoc. Jak ktoś będzie w porządku (ew. za odpowiedni $$$) to Ci założy maila i zresetuje hasło. Lepsza taka próba niż czekanie na wygaśnięcie domen jak są pozakładane opcje.

kodeks-logo-baner-pio.jpg

Blog z informacjami o prawnych aspektach związanych z funkcjonowaniem internetu, w tym problematyka dotycząca SEM i SEO. organisciak.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, okazwłoka napisał:

Moim zdaniem to nie jest tak, że ktoś założył nowe konto. Ktoś odzyskał hasło. A żeby to zrobić musiał znać dokładnie mail. I nie koniecznie zrobił to ktoś z supportu, bo jeśli na przykład podawałeś ten mail we whois.... to tak jakbyś zostawił klucze w drzwiach i napisał - wracam za miesiąc.

 

Nie było/nie ma emaila we whois

 

1 godzinę temu, Carnagge napisał:

Ja to widzę tak, że tamte domeny, co Ci nie chcą przenieść mogłeś rejestrować na jakieś inne niż swoje dane i już tego nie pamiętasz i stąd ten problem.

 

Jest jeszcze jedno możliwe rozwiązanie tej sprawy - skontaktuj się z właścicielem tej domeny, co kiedyś miałeś maila i poproś o pomoc. Jak ktoś będzie w porządku (ew. za odpowiedni $$$) to Ci założy maila i zresetuje hasło. Lepsza taka próba niż czekanie na wygaśnięcie domen jak są pozakładane opcje.

 

Na tych domenach widoczne są "ostatnie modyfikacje" we whois w marcu, w okresie kiedy nie logowałem się już do konta

Przy próbie kontaktu przez formularz af nikt nie odpowiedział

 

13 minut temu, MaxPan napisał:

Ja dalej nie rozumiem skąd "now właściciel konta" ma hasło drugiego poziomu. Bo tylko tak można domenę wytransferować.

 

Też nie rozumiem, ale jeżeli na danym koncie są przykładowo dwa "Profile danych" to domenę przełączam między jednym profilem a drugim i nic nie muszę podawać, tak to działa?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zacznijmy od początku. Do 30 marca 2019 do logowania do konta w AfterMarket.pl służył wyłącznie adres e-mail. Ten adres e-mail miałeś w domenie, z której jak sam piszesz, zrezygnowałeś - w tym sensie, że jej nie odnowiłeś i inna osoba ją mogła zarejestrować ponownie (i zarejestrowała). Przy czym nie zmieniłeś adresu e-mail, który służył do logowania na Twoje konto. Dlatego też każda osoba, która zarejestrowała tę domenę, mogła odtworzyć ten email (co jest bardzo proste - właściciel domeny może przecież zobaczyć jakie emaile przychodzą, wystarczy że zobaczy jednio powiadomienie z AfterMarket i już wie że masz tam konto i na jaki adres email!), skorzystać z opcji przypomnienia hasła i wejść na Twoje konto. W ten sposób otworzyłeś wolny dostęp do swojego konta, i umożliwiłeś osobom trzecim logowanie się na nie i robienie z Twoimi domenami cokolwiek tylko zechcą. Stworzyłeś więc sytuację, w której sam (w dodatku świadomie - jak napisałeś powyżej) dałeś jak na tacy osobom trzecim dostęp do swoich domen.

 

Niemniej jednak postanowiliśmy zrobić wszystko, co w naszej mocy, abyś mógł odzyskać swoje domeny. Domeny, co do których nie było wątpliwości że należą do Ciebie (na podstawie przesłanego dokumentu tożsamości), zostały Ci przekazane poprzez utworzenie nowego konta (co było jedyną możliwością, skoro do starego nie możesz się zalogować). Natomiast domeny, które mają przypisane inne dane, nie mogą być ot tak po prostu przeniesione na inną osobę, ponieważ na tym etapie  nie mamy pewności: czy to Ty zmieniłeś dane  tych domen? a może ktoś inny, kto uzyskał dostęp do Twojego konta? Może ktoś rzeczywiście wszedł na Twoje konto, a może to Ty sprzedałeś te domeny kiedyś komuś innemu? W tym zakresie musimy uzyskać opinię prawną, bo nie możemy sobie ot tak arbitralnie dysponować domenami, które mają wpisane we WHOIS dane osoby trzeciej, nie pozwala nam na to choćby treść umowy z NASK. Rozumiem, że jest do dla Ciebie sytuacja denerwująca, ale zaistniała ona tylko i wyłącznie dlatego, że dałeś innym osobom możliwość dysponowania swoimi domenami. W tej chwili czekamy na opinię prawną odnośnie tej sytuacji, i dalsze działania co do tych 3 domen będziemy podejmować po jej uzyskaniu. Ta informacja powinno być Ci przekazana przez support, i jeśli tak się nie stało, przepraszam Cię za brak informacji o bieżących postępach w sprawie.

 

Gwoli doprecyzowania: domeny nie zostały wytransferowane z konta (do czego potrzebne byłoby hasło drugiego poziomu), tylko zmieniono im dane abonenta we WHOIS (do czego hasło drugiego poziomu nie jest potrzebne). Domeny są cały czas na koncie, które zostało przez nas zablokowane do wyjaśnienia sprawy. Jeśli ktoś inny faktycznie miał dostęp do tego konta, to raczej nie powinno dziwić że nagle nie mogąc się zalogować, założył w tym momencie opcje na domeny licząc na to że w ten sposób je uzyska jeśli wygasną (oczywiście, nie pozwolimy na to aby domeny wygasły zanim ta sprawa zostanie definitywnie rozwiązana). Notabene, wbrew temu co piszesz, jedna z tych domen ma opcję założoną już w 2017 roku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, TomyJoe napisał:

Z uwagi na to, że firma Aftermarket od 10 dni nie odpowiada już na żadne wiadomości

Widocznie temat uznali za zamknięty...

HTTP 200 usługi IT -> Dariusz Janicki | Realizacja serwisów www oraz oprogramowania w PHP / C# / Golang / Node.js / MySQL/ Laravel
Komory normobaryczne - normobaria.tech Wykonawca montażu i instalacji komory normobarii

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Mion ale przecież oni napisałi, że czekają na opinię prawną,nie moga od tak zmieniać właściciela domeny.

 

 

 

Cytat

Widocznie temat uznali za zamknięty...

Cytat

 

 Rozumiem, że jest do dla Ciebie sytuacja denerwująca, ale zaistniała ona tylko i wyłącznie dlatego, że dałeś innym osobom możliwość dysponowania swoimi domenami. W tej chwili czekamy na opinię prawną odnośnie tej sytuacji, i dalsze działania co do tych 3 domen będziemy podejmować po jej uzyskaniu. Ta informacja powinno być Ci przekazana przez support, i jeśli tak się nie stało, przepraszam Cię za brak informacji o bieżących postępach w sprawie.

 

 

Dla mnie sytuacja jest prosta i klarowna.  @Michau i tak robią wiecej jak muszą.  @TomyJoe  to Twoja wina bo "zaoszczędziłeś" 60 zł na przedłużeniu domeny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, MaxPan napisał:

Czytasz, że zrozumieniem? Czekają na opinie prawną. Za głupotę płaci się. A nie przedłużenie domeny do której było przypisanie konto jest głupotą.

.

Spokojnie, czytam.
Z rozmowy z supportem wynikało, że sprawa zamknięta cyt. ostatniej wiadomości "Te domeny są zarejestrowane na inną osobę w związku z czym nie możemy przenieść ich na Państwa konto."
Teraz po 10 dniach jak wszyscy przeczytali wyżej info, że będzie opinia prawna.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Konto jest zablokowane więc nic gorszego nie może już się stać. Czekaj. Ja mam konto na After chyba z 10 lat i seki domen nigdy nie było żadnych problemów z suportem czy z brakiem chęci do pomocy z ich strony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności