Skocz do zawartości

Wasze zdanie

Rekomendowane odpowiedzi

Zbudowałem i wypozycjonowałem stronę w domenie regionalnej na frazę lokalną (usługa miasto). Strona weszła na około 25 pozycję na samą frazę - już bez miasta. Fraza trudna, komercyjna.

Radzicie atakować topy ogólnopolskie z domeną regionalną? Nie mam w tym doświadczenia. Chodzi mi tylko o aspekt efektywności pozycjonowania, nie o efekt marketingowy. Algo jakoś nie utrudnia regionalkom topy ogólnopolskie?

Będę wdzięczny za wasze wypowiedzi.

Z mojego doświadczenia ciężko zrobić ścisłe topy tym samym url'em na frazę lokalną i trudną frazę ogólną. Choć oczywiście, są przypadki że udało się tak zrobić - mam tu ma myśli wypozycjonowanie top3 strony głównej na frazę lokalną i na trudną frazę ogólną. 

Co do samego aspektu wbijania na frazy ogólne domeny regionalnej to już inna bajka, osobiście tego nie testowałem.

3 godziny temu, Lars napisał:

Radzicie atakować topy ogólnopolskie z domeną regionalną? Nie mam w tym doświadczenia. Chodzi mi tylko o aspekt efektywności pozycjonowania, nie o efekt marketingowy.

Jest to możliwe ale z  ekonomicznego punktu widzenia nie opłacalne. Lepsze i szybsze efekty można osiągnąć na domenie najwyższego poziomu.

3 godziny temu, Lars napisał:

Algo jakoś nie utrudnia regionalkom topy ogólnopolskie?

Utrudnia ale jak wiadomo algo nie jest doskonałe.

Głównym celem wyszukiwarek NIE jest dostarczanie trafnych wyników. Głównym celem wyszukiwarek jest dostarczanie zysku.

6 godzin temu, Lars napisał:

Strona weszła na około 25 pozycję na samą frazę - już bez miasta

Pytanie czy rzeczywiście w każdej innej lokalizacji się tak wyświetla.

Z moich obserwacji wynika, że to co jest pozycjonowane na frazy regionalne niekoniecznie działa na ogólne wyniki, które nie uwzględniają lokalizacji wyszukiwania.