Skocz do zawartości

Skrzynki mailowe jako źródła ruchu


bartes1987

Rekomendowane odpowiedzi

Mamy problem polegający na tym, że część ruchu (oraz transakcji) przypisywana jest w GA do źródła w postaci domeny skrzynki mailowej, np. mail.google.com, etc. Nie jestem pewien jak najlepiej rozwiązać ten problem. Wszystkie nasze marketingowe newslettery są prawidłowo otagowane. Wiadomości systemowych, typu: powiadomienie o nowym zamówieniu, o założeniu konta, reset hasła, etc. nie tagujemy w ogóle więc to one zapewne są odpowiedzialne za ten ruch. W wielu miejscach w internecie można znaleźć porady zalecające otagowanie maili systemowych, ja jednak nie jestem przekonany co do takiego rozwiązania, uważam bowiem, że pociąga ono za sobą pewne negatywne konsekwencje. Np. jeżeli otaguję linki w powiadomieniu o założeniu nowego konta użytkownika, ktoś kto tworzy konto w procesie składania zamówienia i kliknie na link z maila przed finalizacją tego zamówienia zostanie przypisany do źródła / medium z tagowania co nadpisze jego rzeczywiste pochodzenie. Czy nie byłoby lepszym sposobem dodanie subdomen skrzynek mailowych do wyluczeń witryn odsyłających- tak jak postępuje się z domenami bramek płatniczych. A może jest jeszcze jakieś inne, lepsze rozwiązanie? 

 
 
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności