Skocz do zawartości

semKRK #12 BIG - 19 czerwca


jimmi

Rekomendowane odpowiedzi

Stara Zajezdnia Kraków by DeSilva
Świętego Wawrzyńca 12, 31-060 Kraków

 

 

Rozkład jazdy

 

13:00 – 13:25

Why & how to automate product ads on Google Search?

I will try to show you why and what are the main advantages of product ads automation for Google Search, how to automate manual processes and have more time for the creativness and optimization of Google Ads campaigns. I will talk about the main question which has to be answered before starting any campaign automatization and how to do it very simple.(Presentation in English only)

 

Stefan Chochlac

Stefan Chochlac

Project manager & Co-Founder at BlueWinston.com

13:25 – 13:50

Kary Google - jak je usuwać oraz jak ich unikać

Jak usuwać oraz jak unikać kar nakładanych za naruszenia wskazówek Google dla webmasterów. Były wieloletni pracownik zespołu Google Search Quality Kaspar podzieli się doświadczeniem z pierwszej reki w nakładaniu oraz usuwaniu kar Google, oraz odpowie na pytania publiczności na żywo.

 

Kaspar Szymański

Kaspar Szymański

SEO Director
13:50 – 14: 15

Jak (o)szukać w Krakowie?

Jeśli masz swój biznes lokalny, to czy warto budować zasięg globalnie? Jak podejść do pozycjonowania lokalnego? Co można zrobić, aby zwrócić na siebie uwagę?

 

Paweł Gontarek

Paweł Gontarek

SEO Director w Fabryka Marketingu
14:15 – 14:55

PRZERWA

14:55 – 15:20

Pimp Yours Conversion Rate via Google Optimize. Case Studies oraz Tips And Tricks jak podnieść CR za pomocą testów A/B – Vol. 2

W swoim wystąpieniu na semKRK #8 pokazałem, w jaki sposób podnosiłem współczynniki konwersji za pomocą testów A/B głównie na stronach desktopowych (https://goo.gl/dYTKMq). Tym razem pokażę testy A/B przygotowane pod strony mobilne. Z mojej prezentacji dowiesz się, w jaki sposób przygotować się do takiego testu, jak znaleźć wartościowe elementy dla ruchu mobilnego i jak zaangażować użytkowników mobilnych.

 

Bartłomiej Kaczmarczyk

Bartłomiej Kaczmarczyk

SEM Specialist w sssem.Ninja Bartłomiej Kaczmarczyk
15:20 – 15:45

Dlaczego Google Analytics nie mówi prawdy o źródłach odwiedzin i jak to naprawić

Jeśli inwestujesz w działania marketingowe w Internecie, z pewnością kluczową informacją jest dla Ciebie to, skąd pochodzi ruch na stronie. Raporty o źródłach odwiedzin wyglądają na proste, tymczasem niemal wszystko nie jest w nich tym, czym się wydaje. Podczas prezentacji podpowiem, jak ogarnąć ten bałagan i lepiej rozumieć skuteczność każdego ze źródeł.

 

Martyna Zastrożna

Martyna Zastrożna

Analityk ruchu na stronie internetowej w Allegro
15:45 – 16:10

Toksyczna Floryda

Jak zmieniło się podejście Google do oceny publikacji internetowych w marcu 2019 (Floryda 2)? Liczne przykłady z Polski i ze świata: kto zyskał, a kto stracił i co najważniejsze – dlaczego?

 

Cezary Glijer

Cezary Glijer

Head of SEO w K2 Precise
16:10 – 16:30

PRZERWA

16:30 – 16:55

Zmieniające się SEO – nowe sposoby podejścia do tego, co znamy

 

 

Damian Sałkowski

Damian Sałkowski

CEO w Senuto
16:55 – 17:25

Que sommes nous? Ou allons nous?

O integracji danych, kampaniach UAC, złożonych segmentacjach, remaketingu, GTM, UX-ie i oczywiście analityce. Przede wszystkim o niej. Głębokie, prywatne przemyślenia osoby, która stanęła przed pytaniem: czy to właśnie dziś możemy robić rzeczy, o których wcześniej tylko mogliśmy rozmawiać? Będzie zabawnie i konkretnie, a w razie niezadowolenia organizator dla uczestników przewidział darmowe WiFi.

 

Piotr Rudnicki

Piotr Rudnicki

Principal Analytical Lead w Google
    17:25 – 17:50

    Czy kampanie YouTube rzeczywiście wpływają na wizerunek i rozpoznawalność marki?

    Praktyczne porady o tym, jak mierzyć skuteczność kampanii na YouTube przy pomocy Brand Lifta. Jak prawidłowo zaplanować Brand Lift oraz wady i zalety tego narzędzia.

     

    Paulina Wiktorska

    Paulina Wiktorska

      17:50 – 18:20

      SEMKRK AWARDS

      18:20 – 18:45

      PRZERWA

      18:45 – 19:10

      Tworzenie vs optymalizacja treści w oparciu o dane

      "Content is (still) the king?", czyli tworzenie i dystrybucja treści. O tym, skąd brać pomysły na content, jak powinien wyglądać proces kreowania strategii content marketingowej, jak podejmować decyzje i jak optymalizować pod kątem SEO, żeby Google doceniło naszą pracę. Prawdy, mity oraz metodyka pracy na bazie real time data.

       

      Sławomir Czajkowski

      Sławomir Czajkowski

      CEO w Surfer SEO
      19:10 – 19:35

      Rozwój sklepu internetowego za granicą

      W prezentacji pokażę kilka elementów, które mają pozytywny wpływ na zwiększenie ruchu z wyszukiwarki do sklepu internetowego za granicą.

       

      Artur Strzelecki

      Artur Strzelecki

        19:35 – 20:00

        Krótka historia o kampaniach, które nie konwertują

        GDN, YouTube to typy kampanii, po których zwykle nie możemy spodziewać się sprzedaży. Co zrobić, aby te kanały sprowadziły nam sprzedaż? Jak sprawić, aby YouTube stał się kanałem sprzedażowym?

         

        Łukasz Chwiszczuk

        Łukasz Chwiszczuk

        dymna.jpg

        Przyjaźń psa na całe życie. ZAGINĄŁ DOM

        Odnośnik do komentarza
        Udostępnij na innych stronach

        Zarchiwizowany

        Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

        • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

          • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
        ×
        ×
        • Dodaj nową pozycję...

        Powiadomienie o plikach cookie

        Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności