Skocz do zawartości

chcę popłakać bo kupiłem laptop DELL


kayman

Rekomendowane odpowiedzi

mój stary laptop się zestarzał więc dokonałem zakupu DELL z serii G3, po 4 od zakupu dniach laptop stwierdził że nie ma twardego dysku (?!!!!)

 

zgłosiłem go na gwarancje na stronie producenta, serwisant najpierw zapytał czy go nie uszkodziłem lub nie zalałem po czym kazał sprawdzić ustawienia w biosie, jak okazało się że ustawienia i diagnostyka została wykonana kazał mi go rozkręcić i wyjąć po czym wsadzić twardy dysk (?!!!!!!)

 

odmówiłem, wydaje mi się że nie jestem serwisantem by kręcić w sprzęcie, do kręcenia to kupił bym raczej jakiś "bezfirmowy"

 

serwisant po odmowie rozkręcenia wystał mnie do sklepu w celu w celu naprawy lub wymiany :)

 

po pierwsze - uwaga na laptopy dell bo mają wadę konstrukcyjną i dysk potrafi się rozłączyć (sprawdzałem na różnych forach i opiniach), wyobrażam sobie minę użytkownika jak go będzie chciał użyć na ważnym spotkaniu a tu dysku ni ma a i śrubokręta ni ma :)

 

po drugie - po co strona i cały ten serwis jak nie przyjmują zgłoszeń serwisowy -> to że mogę iść do sklepu w celu gwarancji wiem bez tego tworu :)

 

mam nadzieję że urzekła Was moja historia :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego kupiłem teraz MBP.

 

Asus mi pękł po 1,5 roku, DELL ... nawet nie bede wymieniać.

Agencja marketingowa Semgence istnieje na rynku od 2018 i odpowiada za prowadzenie działań SEO dla wielu firm małych i dużych. Prowadzimy też kampanie Google Ads - niedawno zostaliśmy sie Partnerem Google spełniając odpowiednie kryteria. Betapoint

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed chwilą, kayman napisał:

zgłosiłem go na gwarancje na stronie producenta, serwisant najpierw zapytał czy go nie uszkodziłem lub nie zalałem po czym kazał sprawdzić ustawienia w biosie, jak okazało się że ustawienia i diagnostyka została wykonana kazał mi go rozkręcić i wyjąć po czym wsadzić twardy dysk (?!!!!!!)

[...]

mam nadzieję że urzekła Was moja historia

 

Grzmi jak Fake News :D

 

 

HTTP 200 usługi IT -> Dariusz Janicki | Realizacja serwisów www oraz oprogramowania w PHP / C# / Golang / Node.js / MySQL/ Laravel
Komory normobaryczne - normobaria.tech Wykonawca montażu i instalacji komory normobarii

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

38 minut temu, kayman napisał:

.... czyli wiedzą o wadach

Wada może być brzęczenie obudowy przy intensywnym graniu w strzelanki, ale brak dysku to nawet nie usterka ( chyba brak stosownego słowa https://synonim.net/synonim/defekt) ale nieścisłość dyskwalifikująca produkt ze sprzedaży ...Dlatego brzmi to jak fake news :zdziwko:

HTTP 200 usługi IT -> Dariusz Janicki | Realizacja serwisów www oraz oprogramowania w PHP / C# / Golang / Node.js / MySQL/ Laravel
Komory normobaryczne - normobaria.tech Wykonawca montażu i instalacji komory normobarii

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed chwilą, Finan napisał:

Jak kupujesz sprzęt i jest on na gwarancji serwis nie ma prawa żądać od Ciebie jakiejkolwiek ingerencji w sprzęt bo niektóre mogą być podstawą do utraty gwarancji.

 

 a serwis

 

Cytat

Dziękuję za wiadomość. Chciałbym dopytać, czy ma Pan możliwość odkręcenia pokrywy dolnej i wyciągnięcia/włożenia ponownie dysku. Przesyłam instrukcję wykonania tego kroku: 
https://www.dell.com/support/manuals/us/en/19/g-series-15-3579-laptop/dell-g3-3579-servicemanual/wymontowywanie-dysku-ssdpami%C4%99ci-intel-optane?guid=guid-effe3da7-afc7-4bb0-92c9-

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Finan napisał:

Jak kupujesz sprzęt i jest on na gwarancji serwis nie ma prawa żądać od Ciebie jakiejkolwiek ingerencji w sprzęt

 

 

Dell ma inną gwarancję niż inni producenci. Np. dopuszcza na ingerencję użytkownika w podzespoły na określonych zasadach i zgodnie z podaną instrukcja.

Jednak dziwię się kaymanowi, ze zgłosił gwarancję na stronie Della a nie w miejscu zakupu. Sprzedawca może zaproponować inny lepszy sposób rozwiązania problemu.

Głównym celem wyszukiwarek NIE jest dostarczanie trafnych wyników. Głównym celem wyszukiwarek jest dostarczanie zysku.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, SzlafRock napisał:

Jednak dziwię się kaymanowi, ze zgłosił gwarancję na stronie Della a nie w miejscu zakupu.

 

jutro pójdę do sklepu i postaram się w ogóle go oddać lub wymienić na inna firmę, na szczęście kupiłem jako osoba fizyczna  :)

 

zgłosiłem gwarancję u producenta bo myślałem że mi podadzą adres serwisu i będzie szybciej naprawiony a oni mnie potraktowali najpierw jak idiotę a potem jak serwisanta, to co że mam grzebać samemu to mam wrażenie że jest niezgodne z polskim prawem i by trafił jednak szlag gwarancję przynajmniej ta sklepową, w każdym razie nie spotkałem się wcześniej z takim samogrzebaniem i ogólnie nie jestem za takim serwisowaniem

 

nie mam już zupełnie zaufania do dell, po tym co się stało to nawet końcówki kabla ich produkcji nie kupię bo jak widać może nie trzymać połączenia :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dell pro wersje to całkiem niezłe laptopy, wpadki zdarzają się w każdej firmie. Odzywają tysiące samochodów za grube pieniądze i niekt nie mówi, ze to jakaś wtopa.. Brak produkcyjny jakiejś łączki nie przekreśla dobrej historii tej firmy.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za barakiem produkcyjnym jest jakiś człowiek który oczekuje pomocy a uzyskał ją jaką uzyskał -> zapierdzielaj do sklepu i czekaj ile tam się należy na naprawę (w domyśle kundlu) :)

 

podejrzewam że jakby ta sytuacja zdarzyła się np w Niemczech następnego dnia po zgłoszeniu już by był kurier po obiór lapka do naprawy i z przeprosinami za kłopot :)

 

firmowe, niefirmowe u nas jeden pies żałuje tylko że przepłaciłem bo wyszło nie dość że drożej to jeszcze gorzej :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja kiedyś płakałem nad Toshibami, co nie kupiłem to zawsze mi się łamały zawiasy :(

Przestałem olewać Skuteczne SEO . Zanim zapytasz gugla naucz się zadawać pytania ....

Moja  fotografia kulinarna  :D Jak Ciebie robią w ..... Wuja dowiesz się na seoinfo.edu.pl, Fu*k Google ......Ask me .... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mega dziwne.Używałem najpierw laptopów marki Asus i to była tragedia (pękające zawiasy, usb - takie plastiki wypadały).

Ostatnio miałem 4 lata Dell Latitude, teraz mam od pół roku następnego Latitude (poprzedni nadal działa i jest używany), złego słowa nie powiem, a używam dużo komputera.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, SzlafRock napisał:

Dell ma inną gwarancję niż inni producenci. Np. dopuszcza na ingerencję użytkownika w podzespoły na określonych zasadach i zgodnie z podaną instrukcja.

 

W MSI też możesz ingerować w podstawowe podzespoły jak RAM czy dysk. Rozchodzi się w zasadzie o to czy mają osobne klapki aby nie zdejmować całej budy.

Doświadczone i pewne Biuro Rachunkowe w Łodzi. Na rynku od 1995 roku! 

Blog księgowego, czyli nowe przepisy podatkowe opisane prostym językiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności